Gjest Gjest Skrevet 10. mars 2006 #1 Del Skrevet 10. mars 2006 Hvis man skal bli autorisert helsesekretær, og har gått allmenne fag før, hva gjør man videre?Jeg må virkelig ha dette inn med teskje altså... Noen som kan hjelpe meg, hvor jeg kan henvende mmeg osv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Pippi_* Skrevet 10. mars 2006 #2 Del Skrevet 10. mars 2006 For å bli autorisert etter som jeg har forstått, så må da ha godkjente eksamner fra vgs eller ha jobbet innen yrke i mange år. Jeg har tenkt å ta det som voksenopplæring, da får jeg godkjent alle de allmenne fagene, men må ta resten av fagene innen helse-sosial osv. Folkeuniversitet har også helsesekretærutdanning, tror det er samme greia der bortsett fra at det koster penger og du må melde deg opp som privatist og ta eksamen. Ser det er flere andre private skoler som tilbyr medisinsk sekretær, men de vet jeg ingenting om. Vet ikke om det hjalp deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nella Skrevet 10. mars 2006 #3 Del Skrevet 10. mars 2006 På videregående er det GK helse og sosialfag, VK1 helseservicefag og VK2 helsesekretær. Men det kan tas sånn som her: http://www.opkinstituttet.no/STUDIETILBUD/hs1aar.htm Går ann å høre om de vet om andre i nærheten av deg som har samme tilbudet feks ellers står det noe om fjernundervisning der. Medisinsk sekretær gir ikke rett til autorisasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå