Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en utrolig nydelig tibetansk spaniel jente. Hun blir 3 år i mai. Men hun er så engstelig av seg,hun kan plutselig bite meg, hun biter etter mannfolk og barn. Må passe på hun hele tiden. Har vært hos dyrlegen med hun flere ganger. Hun går på allergi medisin for hun klør og klør. Jeg er så redd for at hun har det vondt . Er det noe jeg kan gjøre for hun. Vil jo ikke at hun skal lide. Hun virker ikke glad. Er det noen her som får opp noe med hun ! Eller kjenner til en dyretolker! Er det noe hun vil si meg! Er det på tide at hun skal få slippe. Elsker hun utrolig mye ❤️

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også en nervøs tibetansk tispe. Hun har samme allergiproblem og står fast apoquel. Vet ikke hvorfor hun er slik, har hatt flere hunder i livet, og ingen har vært slik. Vår er stort sett happy, men kjenner til nervøsiteten og at hun er uforutsigbar, og jeg blir forfulgt. Hun takker også dårlig å være alene hjemme. Hun biter ikke, med mindre hun skal børstes eller det er andre enn meg som skal håndtere henne. Jeg er streng og tar kampene med henne når hun oppfører seg slik. Hun takler det bedre bestemt håndtering enn nøling. Hun får beroligende om vi skal til dyrlegen, og blir neddopet om hun skal undersøkes. Det er en kamp å få satt sprøyta. Kanskje du kan be dyrlegen om råd? 

Anonymkode: 8cffb...7f3

Skrevet

Hun er min 3 tibbe tispe. De to andre var overhodet ikke slik. Var aldri redd for dem skulle bite noen. Men Bella blir bare mer og mer nervøs/engstelig. Enda vi gjør alt med hun. Jeg sliter med angst og et vondt bein. Det virker nesten som hun tar det innpå seg. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...