AnonymBruker Skrevet 5. april #121 Del Skrevet 5. april Du vet om du har autisme eller ADHD ved å jobbe i gruppe. En med ADHD kan kanskje være impulsiv i å gjøre ting (gjør litt andre ting enn en blir bedt om /oppmerksomhettsvikt), mens en med autist har en "skade" pga utvikling i hjernen/utviklingsforstyrrelse som gjør at en ikke tåler ubehag; for autister sin del, så betyr det at en ikke tåler å være fysisk sammen og jobbe med en man føler ubehag opp mot, eller at en føler at en må jobbe alene for å forsikre seg om at en får en god karakter i et gruppeprosjekt (formelt en del av det som kalles sosial samhandling opp mot diagnotisering) - en ser ikke mennesker eller grupper, kun "fag", og en setter karakterer foran alt annet (følelser til andre betyr svært lite). Anonymkode: 5e051...7b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #122 Del Skrevet 3 timer siden Jeg var ofte alene på gruppearbeid på skolen fordi ingen ville være med meg. De få gangene en var i gruppe så bidro jeg lite og tok lite initativ. Sa lite, men det kan komme fra selektiv mutisme... Gjorde likevel det jeg skulle eller ble bedt om Anonymkode: 0dead...8d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå