AnonymBruker Skrevet 7. mars #1 Skrevet 7. mars Jeg fikk en snap før i dag. Akuratt når jeg åpnet den fikk jeg en telefon, så den lukket seg. Jeg fikk trykket på den og lastet den inn på ny. Men, jeg glemte å lagre den/ta skjermbilde. Og det er egentlig ganske dumt. Finnes det noen som helst måte å finne igjen denne snappen på? Anonymkode: 2ecb0...4e6
AnonymBruker Skrevet 7. mars #2 Skrevet 7. mars Spør avsender om de har lagret bildet og kan sende på nytt. Anonymkode: 47843...2c9
AnonymBruker Skrevet 7. mars #3 Skrevet 7. mars AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Jeg fikk en snap før i dag. Akuratt når jeg åpnet den fikk jeg en telefon, så den lukket seg. Jeg fikk trykket på den og lastet den inn på ny. Men, jeg glemte å lagre den/ta skjermbilde. Og det er egentlig ganske dumt. Finnes det noen som helst måte å finne igjen denne snappen på? Anonymkode: 2ecb0...4e6 Nei. Men om du skaffer deg Snapchat+ kan du se snappen flere ganger. Anonymkode: b0160...1b9
AnonymBruker Skrevet 7. mars #4 Skrevet 7. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei. Men om du skaffer deg Snapchat+ kan du se snappen flere ganger. Anonymkode: b0160...1b9 Gjelder ikke det kun rett etter den er åpnet? Det fikk jeg beskjed om Anonymkode: 2ecb0...4e6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå