Gå til innhold
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har vært sammen i rett over 3 år. Jeg synes alt er akkurat som det skal være. Vi går ut og spiser når det passer, reiser til utlandet, nettopp kjøpt hus sammen og bare nyter livet rett og slett. Så kom det opp her om dagen at hun har lyst å vi prøver å få barn. Men det er ikke akkurat det jeg har sett for meg og jeg har andre planer. Dessuten har jeg tatt vasektomi uten at hun vet om det. Hva skal jeg gjøre? 

Anonymkode: 49bd5...890

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva mener du, andre planer? 

Har dere kjøpt hus sammen uten å diskutere om dere skal ha barn? 

Anonymkode: c5489...5dc

• Liker 9
  • Nyttig 16
Skrevet

Du må jo nesten informere om det da. Rart dere ikke har snakket om barn tidligere i forholdet om det er ønsket eller ei.

• Liker 13
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Vi har vært sammen i rett over 3 år. Jeg synes alt er akkurat som det skal være. Vi går ut og spiser når det passer, reiser til utlandet, nettopp kjøpt hus sammen og bare nyter livet rett og slett. Så kom det opp her om dagen at hun har lyst å vi prøver å få barn. Men det er ikke akkurat det jeg har sett for meg og jeg har andre planer. Dessuten har jeg tatt vasektomi uten at hun vet om det. Hva skal jeg gjøre? 

Dere har vel snakket om fremtiden og ønsker for fremtiden før nå🫣 håper dette er trolling 

Anonymkode: bbdc2...fe7

• Liker 11
  • Nyttig 19
AnonymBruker
Skrevet

🧌

Anonymkode: 6a144...c3e

• Liker 15
  • Nyttig 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Har dere vært sammen i 3 år uten at du har fortalt at du har sterilisert deg! Hvorfor holde dette hemmelig? Husk dette kan fort bli ei greie hvis hun ønsker barn. Og hvilke greier eller andre planer har du?

• Liker 9
  • Nyttig 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hva skal jeg gjøre? 

:balltre: Hva tror DU at du bør gjøre?

• Liker 16
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvis dette mot formodning ikke er trolling, så har du bare en ting å gjøre, og det er å være ærlig med henne!

Du må være ærlig med henne NÅ om at du ikke har tatt vasektomi!

Anonymkode: 26ae9...003

• Liker 4
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet
Coachshinny skrev (3 minutter siden):

Har dere vært sammen i 3 år uten at du har fortalt at du har sterilisert deg! Hvorfor holde dette hemmelig? Husk dette kan fort bli ei greie hvis hun ønsker barn. Og hvilke greier eller andre planer har du?

Om hun ønsket barn så var det da naturlig at hun tok initiativet og spurte om han ønsket barn, var i stand til å få biologiske barn etc rimelig tidlig? Eller går man bare ut fra at folk kan og vil få barn, sånn uten å spørre? Er det normalfungerende?

Anonymkode: 7b59c...afe

• Liker 3
Skrevet

Er dette et forsøk på å være morsom? Vært sammen i 3 år uten å ta praten om man ønsker barn i fremtiden? For min del tas dette i datingfasen.

• Liker 13
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Har du latt henne gå på p-piller eller annet de tre årene selv om du er sterilisert? Dette må jo være tull.

Anonymkode: 20eb4...044

• Liker 23
  • Nyttig 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Om det først er nå hun tar opp spørsmålet om barn, kan hun kanskje skylde på seg selv litt om du ikke vil. Hun må ta en del av streken der.
Men du er samtidig en ræv for å holde noe slikt skjult. Ja, det er din kropp og du bestemmer, og du har kanskje teknisk sett ikke løyet når du ikke har sagt noe. Men ærlighet handler ikke bare om det man faktisk sier ... det er vel så viktig hvilke ting man holder skjult. Hvis du kan skjule noe sånt, hvis du ikke føler behov for å nevne det engang og involvere henne i ditt liv ... hva mer holder du skjult?

Dette med barn ER en stor greie i livet. Og det er nesten alltid en show stopper.
For min del hadde dette vært et tillitsbrudd av royal klasse for, og det huset hadde nok kommet for salg ganske fort.

• Liker 1
  • Nyttig 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Om hun ønsket barn så var det da naturlig at hun tok initiativet og spurte om han ønsket barn, var i stand til å få biologiske barn etc rimelig tidlig? Eller går man bare ut fra at folk kan og vil få barn, sånn uten å spørre? Er det normalfungerende?

Anonymkode: 7b59c...afe

Hallo, enn snakker sammen i løpet av 3 år, gjer enn ikke det?

• Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Du må da fortelle henne at du er sterilisert?! Dårlig gjort av deg å føre partneren din bak lyset på denne måten. Å sterilisere seg uten å fortelle det til sin ektefelle/samboer synes jeg er på linje med utroskap. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
Krist1an skrev (23 minutter siden):

:balltre: Hva tror DU at du bør gjøre?

Forslår du jeg skal slå henne med kølle? 

ts. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Forslår du jeg skal slå henne med kølle? 

ts. 

Vel, var ikke sikker på om du var et troll. Men, men, shame on me.

• Liker 5
  • Nyttig 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Hvor gamle er dere? Finnes det en god grunn til at du ikke har delt dette med samboeren din? 

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Skjerp deg, Adam Vejle. 

Eller hysj med deg, trollefar.

Anonymkode: 8ddb9...41e

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

#EXIT

Anonymkode: 56115...a3f

• Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Ikke si noe, og smil  når hun blir gravid med elskeren som skjer før eller siden 

Anonymkode: 66861...287

• Liker 3
  • Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...