Gå til innhold

Mannen min gir meg ikke noe oppmerksomhet i senga lengre, tror det er pga kroppen min

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kroppen min har såklart blitt anderledes etter graviditet, jeg er både rundere og slappere med løs hud etter å ha fått barn. Har fått stygge arr og ser helt klart ikke like fin ut som før. Men sånn er det jo for mange. Jeg steller meg og prøver å se fin ut på den måten jeg kan. 

Jeg føler at mannen min ikke synes kroppen min er noe fin lengre, og at det gjenspeiler seg i sexen. Når vi har sex så er det null forspill, bare rett på sak, pang pang- ferdig. Så har han kommet og så er det ikke noe mer. Han har sluttet med alt det gode vi drev med før barn. Han har sluttet å stikke meg, sluttet å fingre meg osv. Han tar heller ikke noe særlig på kroppen min heller, før tok han sensuelt på meg. 

Jeg har tatt det opp med han, men får NULL svar. Nå har det vært sånn i snart 2 år. Jeg har mistet helt lysten på sex med han når jeg aldri får noe annet enn noen jokk og så var den seansen ferdig. Hva med min nytelse liksom? Han har ikke gitt meg en eneste orgasme på snart 2 år. Han skjønner ikke hvorfor jeg ikke har lyst på han nå, men han lytter jo ikke. Jeg sier rett ut hva greia er, men han tar det ikke til seg av en eller annen grunn. Jeg har også fått lavt selvbilde av dette og liker ikke kroppen min.

Hva gjør jeg her? 

Anonymkode: f46b9...9cd

• Hjerte 6
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Parterapi eller gå.

Han behandler deg dårlig, lytter ikke til hva du trenger, svarer deg ikke når du er rådvill og skjønner ingenting selv når du har sagt ifra.

Det er en umulig situasjon og det er ikke din feil. Han forsømmer forholdet med deg. Regner han da med at dere skal være sammen? I så fall er det rart.

Anonymkode: 65c6a...99c

• Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Kroppen min har såklart blitt anderledes etter graviditet, jeg er både rundere og slappere med løs hud etter å ha fått barn. Har fått stygge arr og ser helt klart ikke like fin ut som før. Men sånn er det jo for mange. Jeg steller meg og prøver å se fin ut på den måten jeg kan. 

Jeg føler at mannen min ikke synes kroppen min er noe fin lengre, og at det gjenspeiler seg i sexen. Når vi har sex så er det null forspill, bare rett på sak, pang pang- ferdig. Så har han kommet og så er det ikke noe mer. Han har sluttet med alt det gode vi drev med før barn. Han har sluttet å stikke meg, sluttet å fingre meg osv. Han tar heller ikke noe særlig på kroppen min heller, før tok han sensuelt på meg. 

Jeg har tatt det opp med han, men får NULL svar. Nå har det vært sånn i snart 2 år. Jeg har mistet helt lysten på sex med han når jeg aldri får noe annet enn noen jokk og så var den seansen ferdig. Hva med min nytelse liksom? Han har ikke gitt meg en eneste orgasme på snart 2 år. Han skjønner ikke hvorfor jeg ikke har lyst på han nå, men han lytter jo ikke. Jeg sier rett ut hva greia er, men han tar det ikke til seg av en eller annen grunn. Jeg har også fått lavt selvbilde av dette og liker ikke kroppen min.

Hva gjør jeg her? 

Du må få han til å snakke, vil han ikke, må du vurdere om det er dette du vil fremover. Vet det er vanskelig med barn i samlivet.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ville seriøst gitt blaffen i å ha mer sex med han. Han bryr seg åpenbart ikke om dine behov så hvorfor skal du bry deg om hans? Ville sagt så enkelt som at han ikke tilfredsstiller deg lenger og forsetter det i de baner så må du revurdere forholdet. Du skal ikke være med en mann som både driter i dine lyster og samt får deg til å føle deg usexy eller skaper komplekser for deg fordi han er overfladisk i måten han sex/deg ser på. 

Anonymkode: d6037...065

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan er humøret hans ellers? 

Jeg har ikke så mange praktiske råd, annet enn at dette må snakkes om til han forstår dine behov og lyster. Jo fortere jo bedre. Det bør og snakkes om utenfor senga. Prøv å forbered deg og lag liste over hva du vil si. Det kommer aldri helt ut slik du tenker, men det er bedre enn å snakke helt uforberedt. Fortell ham igjen og igjen om at dersom sexen skal bli noe av, så må også du få orgasme og ha det fint. Vær overtydelig.

Anonymkode: 8f81b...544

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hva gjør jeg her? 

Jeg tror menn har blitt for selvopptatt, forfengelig, pysete og uromantisk.. De vet jo ikke hva kjærlighet går ut på engang, og knapt vet opp eller ned på en kvinne..

Å inngå kjærlighet med en kvinne innebærer en del ansvar og forpliktelser.. Evt brudd bør det finnes enighet i, det samme med tillit og troskap.. Akseptering at kroppen endres over tid, er jo super enkelt å forstå.. da er det ganske så sneversynt av typen din,  som ikke tror at kroppen din eldes TS?

Dette er noe av det styggeste en mann, kan gjøre og si til en kjæreste.. fordi bekymringer og overtenking kan ødelegge hele familien. Livsgleden forsvinner, og kjærligheten dør ut. Til slutt ingen å ha sex med, som er vår siste grunnstein for å gi kjærlighetsbekreftelse på.

Jo.. gjør som hunden.. den graver over skiten, går videre som ingenting har skjedd🤭 Håper du har litt humor, for det er litt viktig for situasjonen din..

Men tenkt også på de du ikke har møtt enda.. menn som synes alderstegn er supersexy.. De kan bli så utrolig, utrolig, utrolig glad i deg TS❣️

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Motsvar her ønskes. Har en hypotese om at kvinner som er gravide oftere er overvektige enn før under graviditet. Om det får konsekvenser, ja det sier seg jo selv. At overskuddet med hud, strekkmerker, underlivsskader og åreknuter med mer kommer lettere når en i tillegg til graviditet har en for høy fettprosent, og mye unødvendig å bære på.

En annen faktor er hvordan dette påvirker hormoner, kvinnens helse og ikke minst barnets helse. Ja, det henger sammen. 

Menn vet dette bevisst og underbevisst. At kvinnen og barnet ikke har de beste forutsetninger. Om noen lurer på om dette påvirker mannen, helt klart. På hvilke måter, jo han har erfart at hun ikke er hva han bevisst eller ubevisst ser som bra for sitt avkom. Mye at det som ligger til grunn er revet bort. Samt at den kvinnen han møtte ikke viser å bære seg selv som del av det felles lokomotivet han så for seg de skulle være.

Mitt råd er at TS og de tusenvis av andre i samme situasjon kan gjøre seg noen tanker. Hadde du likt om mannen gikk fra flott til fjott, fra trent til sofa, fra energibunt til latsabb. Kom til en erkjennelse.

Er du på høyde med det du kunne vært? Det er lov å ta grep før en stiller mannen for samlivsretten. Kanskje vil litt innsats få frem at han våger å invistere i deg igjen. At han ser hun som hadde call på livet igjen. 

Det er rart hvordan kjærligheten kan blomstre opp igjen. Om begge gjør sitt for å holde tritt. 

Lykke til. 

.

Anonymkode: c3900...9ee

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Hva gjør jeg her? 

Og menn lurer på hvorfor kvinnen ikke er kåt lengre eller har lyst på sex. Dette er ett godt eksempel på hvorfor!

Føler med deg!

Parterapi!

Anonymkode: a37b6...7fe

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Motsvar her ønskes. Har en hypotese om at kvinner som er gravide oftere er overvektige enn før under graviditet. Om det får konsekvenser, ja det sier seg jo selv. At overskuddet med hud, strekkmerker, underlivsskader og åreknuter med mer kommer lettere når en i tillegg til graviditet har en for høy fettprosent, og mye unødvendig å bære på.

En annen faktor er hvordan dette påvirker hormoner, kvinnens helse og ikke minst barnets helse. Ja, det henger sammen. 

Menn vet dette bevisst og underbevisst. At kvinnen og barnet ikke har de beste forutsetninger. Om noen lurer på om dette påvirker mannen, helt klart. På hvilke måter, jo han har erfart at hun ikke er hva han bevisst eller ubevisst ser som bra for sitt avkom. Mye at det som ligger til grunn er revet bort. Samt at den kvinnen han møtte ikke viser å bære seg selv som del av det felles lokomotivet han så for seg de skulle være.

Mitt råd er at TS og de tusenvis av andre i samme situasjon kan gjøre seg noen tanker. Hadde du likt om mannen gikk fra flott til fjott, fra trent til sofa, fra energibunt til latsabb. Kom til en erkjennelse.

Er du på høyde med det du kunne vært? Det er lov å ta grep før en stiller mannen for samlivsretten. Kanskje vil litt innsats få frem at han våger å invistere i deg igjen. At han ser hun som hadde call på livet igjen. 

Det er rart hvordan kjærligheten kan blomstre opp igjen. Om begge gjør sitt for å holde tritt. 

Lykke til. 

.

Selv om man har noen kilo ekstra så er ikke det synonymt med at man er en latsabb. Det kan du faktisk ikke påstå. Jeg var meget selvstendig ved alle mine graviditeter. Var heldig og hadde lite plager generelt.

Anonymkode: 9b314...095

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Lykke til. 

.

Jeg har det som ts, men jeg er fortsatt slank etter 20 år i dette forholdet, og mannen blitt overvektig. Det er tre jokk og så ferdig, men allikevel har han forventninger til meg. Hele greia er så lite inspirerende at jeg kun har pliktsex av og til.

Anonymkode: 52da8...fad

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Du slutter iallefall med å ha sex med ham på dette viset, hvilket du burde ha gjort for lenge siden, og så får du vente på hans initiativ til å ta opp at sexlivet har dødd ut. Da kan du igjen ta opp at det er en konsekvens av at det ikke er noe sexliv å ivareta lenger, så om han ønsker må han yte. 

Skjønner på ingen måte at du har funnet deg i dette så lenge. Nå har du jo bidratt til å påføre dere et ekstra problem med at din kropp ikke vil mer. 

Anonymkode: a4e3f...ce9

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har det som ts, men jeg er fortsatt slank etter 20 år i dette forholdet, og mannen blitt overvektig. Det er tre jokk og så ferdig, men allikevel har han forventninger til meg. Hele greia er så lite inspirerende at jeg kun har pliktsex av og til.

Som jeg skrev, det går begge veier. Slutt med pliktsex. Klare forventninger og null svada fra han. 3 jokk. For en dust av en pusling.

Som mann er det en del av meg å være mitt beste for henne. Er jeg ikke det så er det ikke grunnlag for selv å forvente.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hvorfor? Flaut at vi lever nå og kvinner har så dårlig selvrespekt fremdeles at de praktiserer pliktsex. 

Anonymkode: a4e3f...ce9

Skrevet

Du kan trene. Kosthold. Kutte ut dritsmart og holde deg frisk. Livet er langt. 

Å være på full fart helsemessig til hjerneslag i 40åra er jo en plan. 

Ta deg sammen da kvinne! 

Ikke forvent at han godtar +40kg resten av livet, og vil ha ett kort liv med deg i sofaen der barna vokser opp med besteforeldre som er syke. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...