AnonymBruker Skrevet 7. mars #1 Skrevet 7. mars Kan noen gjerne Roci 🥰 hjelpe med morgen kvelds rutine med alt av kremer, serum og rens? Er vant med c vitamin og retinol. Er 49 år. Kan du komme med spesifikke forslag på merker og navn på ting? Jeg ønsker ting som er gode og funker selvfølgelig er jeg ikke interessert i å betale for mye om samme resultat kan nåes med rimeligere produkt;) jeg har blandingshud og sliter med solskader og rynker i hals område. Anonymkode: b98e5...8a1
Roci Skrevet 8. mars #2 Skrevet 8. mars AnonymBruker skrev (13 timer siden): Kan noen gjerne Roci 🥰 hjelpe med morgen kvelds rutine med alt av kremer, serum og rens? Er vant med c vitamin og retinol. Er 49 år. Kan du komme med spesifikke forslag på merker og navn på ting? Jeg ønsker ting som er gode og funker selvfølgelig er jeg ikke interessert i å betale for mye om samme resultat kan nåes med rimeligere produkt;) jeg har blandingshud og sliter med solskader og rynker i hals område. Anonymkode: b98e5...8a1 Sender deg DM😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå