Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært sammen med kjæresten i snart ett år, og vi skal møte hverandres barn. Mitt barn er rundt 3 år. Jeg er litt usikker på hvordan jeg skal gå fram. En treåring har jo ikke noe særlig konsept om hva en kjæreste er. Han husker heller ikke at jeg og pappaen har vært sammen (2 år siden bruddet). Bør jeg introdusere kjæresten som en venn? Vi tenkte å være litt tilbakeholden på fysisk kontakt og ikke kysse foran barna med det første. Men er det lurt å bare være tydelig på at dette er mer enn en vanlig venn fra starten? Eller bør han bli kjent med barnet mitt først?

Anonymkode: b0b18...044

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lekeplass , Leos. Mate ender?

Noe man ville gjort med en voksen venn. Et sted barnet føler at det kan trekke seg litt tilbake og det kan connecte med litt samspill. 

Vi matet ender. Det var veldig stas. 

• Liker 1
Skrevet

jeg snakket med mitt barn om at jeg hadde møtt en mann som jeg har blitt veldig glad i. Lot han bli en del av den hverdagslige samtalen og snakket masse positivt om han. 
Da de møttes var det topp stemning fra første stund. 

vi har snakket sammen i snart et år og de møttes første gang etter ca 6md. Nå har kjæresten vært hos meg i snart to md og de har da møttes to uker til sammen. Har fått et fint forhold og det føles naturlig. 

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...