pantyhoselover Skrevet 7. mars #1 Skrevet 7. mars Noen andre som synes Åsa Vartdal er sykt sexy og NRKs deiligste reporter?
AnonymBruker Skrevet 7. mars #2 Skrevet 7. mars Men pantyhoselover, hun opptrer nesten aldri i strømpebukser på tv? Nesten ingen gjør det, bortsett fra vær-damene? Anonymkode: 65603...123
Snok1 Skrevet 8. mars #3 Skrevet 8. mars Hun trigger ikke noe spesielt hos meg. Vanlig pen og velstelt kvinne. 1
Bamseklemmer Skrevet 8. mars #4 Skrevet 8. mars Det kan jeg godt skjønne.. for hun har et ansikt med sex-appeal. Ansikt kan absolutt tenne menn, det trenger ikke nødvendigvis å være så vakkert.. For det vakre ligger i sex-appealen.. Målt i kjærlighet, er det hun med sex-appeal, som gjør at kjærlighetssorgen blir større🤭 Så et vakkert ansikt, er bare vakkert.. Sex-appeal ansikt har større verdi❣️ 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars #5 Skrevet 8. mars Bamseklemmer skrev (1 time siden): Det kan jeg godt skjønne.. for hun har et ansikt med sex-appeal. Ansikt kan absolutt tenne menn, det trenger ikke nødvendigvis å være så vakkert.. For det vakre ligger i sex-appealen.. Målt i kjærlighet, er det hun med sex-appeal, som gjør at kjærlighetssorgen blir større🤭 Så et vakkert ansikt, er bare vakkert.. Sex-appeal ansikt har større verdi❣️ Synes Elsa Lystad når hun var i 50 åra var mye bedre. Ida Creed er heller ikke verst? Anonymkode: 65603...123 2 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars #6 Skrevet 8. mars Ser nok mer på andre enne henne ja. Anonymkode: 436b0...f87
Bamseklemmer Skrevet 8. mars #7 Skrevet 8. mars (endret) AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Synes Elsa Lystad når hun var i 50 åra var mye bedre. Ida Creed er heller ikke verst? Anonymkode: 65603...123 Absolutt.. eldre kvinner har mere sex-appeal.. nettopp pga av ansiktstrekk fra alderstegn🥰 Jo det er mange jeg skulle ha sett orgasmeansiktet til.. Det er noe av det hotteste og sterkeste som legges på minne mitt.. jeg har hodet fullt.. og kan ta dem frem når jeg ønker det.. derfor ender jeg opp med enorm takknemlighet hver gang jeg har sex.. Og titter taket, og takker dem for hjelpa etter alenetiden🤭 Endret 8. mars av Bamseklemmer 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars #8 Skrevet 8. mars AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Synes Elsa Lystad når hun var i 50 åra var mye bedre. Ida Creed er heller ikke verst? Anonymkode: 65603...123 Enig 1 + Åse Marit Befring. Synd vi ikke ser noe mer til Veronica Westrin Anonymkode: 21cf6...186 1
bullehurk Skrevet 8. mars #9 Skrevet 8. mars Bamseklemmer skrev (3 timer siden): bsolutt.. eldre kvinner har mere sex-appeal.. nettopp pga av ansiktstrekk fra alderstegn🥰 11/10 fra deg som vanlig kjære Bamsis. Tusen hjertelig Takk , burde kanskje tatt meg en Trøndelagtur ? 😜😘 2
AnonymBruker Skrevet 8. mars #10 Skrevet 8. mars Synes Judi Dench for en del år siden da hun spilte i James Bond var rå-sexy😋 Anonymkode: 65603...123
lh45 Skrevet 8. mars #11 Skrevet 8. mars AnonymBruker skrev (7 timer siden): Ida Creed er heller ikke verst? Og hva med Bente Marie Wahl? 2
AnonymBruker Skrevet 8. mars #12 Skrevet 8. mars lh45 skrev (4 minutter siden): Og hva med Bente Marie Wahl? 👍 Hun skal i vertfall ha kred for å bruke mye kjole, strømpebukse og høye heler! Men absolutt ei pen dame også. Anonymkode: 65603...123 2 1 1
Village Skrevet 8. mars #13 Skrevet 8. mars Mest sexy på NRK i går: Fátima Diame https://tv.nrk.no/serie/friidrett/sesong/2025/episode/ISPO50100625 37 minutter ut i sendingen.
AnonymBruker Skrevet 8. mars #14 Skrevet 8. mars Village skrev (3 timer siden): Mest sexy på NRK i går: Fátima Diame https://tv.nrk.no/serie/friidrett/sesong/2025/episode/ISPO50100625 37 minutter ut i sendingen. Nå var vel dette en tråd om Åsa Vartdal og godt voksne kvinner, ikke unge idrettsfolk? Anonymkode: 65603...123 2
Bamseklemmer Skrevet 9. mars #15 Skrevet 9. mars bullehurk skrev (13 timer siden): 11/10 fra deg som vanlig kjære Bamsis. Tusen hjertelig Takk , burde kanskje tatt meg en Trøndelagtur ? 😜😘 Takk selv du som forstår hva jeg skriver😘Trøndelagstur ja.. Nnjjaa, da tror jeg vi har pratet mye i munnen på hverandre😉🥰 1
Sander33 Skrevet 9. mars #16 Skrevet 9. mars pantyhoselover skrev (På 7.3.2025 den 23.19): Noen andre som synes Åsa Vartdal er sykt sexy og NRKs deiligste reporter? Ja, liker den type kvinner. Rødt hår liker jeg veldig godt. Ikke mye sminke. Pent smil. Pene øyne. Milf, definitivt, og attraktiv til langvarig greier. westhrin er og milf+
Snok1 Skrevet 9. mars #18 Skrevet 9. mars AnonymBruker skrev (21 timer siden): Synes Judi Dench for en del år siden da hun spilte i James Bond var rå-sexy😋 Anonymkode: 65603...123 Det er hun fremdeles. Hun oser sex.
AnonymBruker Skrevet 9. mars #19 Skrevet 9. mars Snok1 skrev (8 timer siden): Det er hun fremdeles. Hun oser sex. Som 90-åring er hun et bevis på at de som "har det", de har det livet ut. Denne uforklarlige sensuelle og erotiske utstrålingeen, som har ingenting med skjønnhet/klassisk vakker å gjøre Anonymkode: 21cf6...186 1 2
AnonymBruker Skrevet 9. mars #20 Skrevet 9. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Som 90-åring er hun et bevis på at de som "har det", de har det livet ut. Denne uforklarlige sensuelle og erotiske utstrålingeen, som har ingenting med skjønnhet/klassisk vakker å gjøre Anonymkode: 21cf6...186 Samme med Elsa Lystad Anonymkode: 65603...123 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå