Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå spås det at busken er tilbake, kommer dere til å kjøre full busk til sommeren ????

Anonymkode: cc26f...671

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Må være slitsomt å være en påvirkbar sau og kun gjøre det som er mote fremfor hva man trives med og foretrekker selv. :)

Anonymkode: 49832...c25

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Kun jeg og min mann som skal se underlivet mitt, så det er revnende likegyldig hva «trenden» er.

Anonymkode: 8bf9b...7a7

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.3.2025 den 4.57):

Nå spås det at busken er tilbake, kommer dere til å kjøre full busk til sommeren ????

Anonymkode: cc26f...671

De kan spå hva de vil men det tror jeg aldri kommer til å hende.. 

Anonymkode: b19b4...6b3

AnonymBruker
Skrevet

Ville ikke hatt busk om så hver eneste kvinne i dette landet (og verden) hadde hatt det.

Jeg liker ikke busk (hva andre har bryr jeg meg ikke om).  Og derfor har jeg heller ikke busk, så ekstremt mange som skal se meg mellom beina er det faktisk ikke at det spiller noen rolle i det hele tatt. Nei ærlig talt.

Anonymkode: 0de81...097

• Liker 3
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

🤣

Nei. 

Trender blir alt for dumt å komme med som kilder til noe som helst og ja i 10 år har jeg hørt at jeg er et dumt mehe som bare er en sau fordi jeg barberer meg her på kg men nå i de siste to årene har jeg fått høre at jeg er så dum og utdatert fordi jeg barberer meg (😅😂 kg i et nøtteskall)

Men når en gjør noe fordi en selv føler seg vel med det spiller det jo ingen rolle hva alle andre gjør, en bør prøve å ha litt ryggrad og gjøre det en vil uavhengig av hva andre gjør.

Men er det noe jeg virkelig ikke skal så er det å "kjøre full busk". Vil heller ha en rotfylliing hos djevelen selv enn å ha busk. Jeg liker ikke busk for min egen del. Andre må gjøre det de vil, men når en er så hjernevasket at de bare er opptatt av hva som er trendy bak trusen uten at de gjør det de vil for sin egen del så blir det patetisk. Ha busk, vær glatt men det er ikke noe å heie på at alle skal ha full busk fordi det er trendy, (eller at alle skal være glatt fordi det er trendy) det er derimot noe å heie på at voksne oppegående kvinner og menn gjør det de selv ønsker med sitt kroppshår.

Anonymkode: 7a653...15f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er det noe jeg virkelig ikke har noen planer om å følge trender på, så er det behåring nedentil. Så få som ser det, så er det jo også et latterlig område å skulle tenke på hva som er in.

Anonymkode: ac474...840

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville barbert meg på en øde øy, og jeg barberer meg vinter som sommer så plagget bikini eller sesongen sommer har null innvirkning på statusen kroppshår hos meg.  Og drar vi det enda lengre og fenomenet trend eller mote dukker opp, ja da er virkelig galskapen på plass.

Det finnes ingen mann eller kvinne eller trend som har den makten over meg, min kropp og min velvære at det overhodet skulle være et spørsmål engang å "kjøre full busk". Not my cup, selv ikke om selveste Oslo runway hadde vært stappfull av kjønnshår på catwalken hadde det vært aktuelt for min del. 

Men kjære min tid om noen føler for å bruke den unnskyldningen for å bestemme over egen kropp så kjør på. "Jeg følger moten derfor bestemmer jeg meg for å ha busk", men det høres jo noe spesielt ut og iallefall med tanke på hvor lite underlivet egentlig går på catwalken, det er liksom ikke der jeg kan tenke meg at det er mest viktig å være moteslave sånn alt i alt. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...