Gå til innhold

Deres perfekte date.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hva er den beste daten dere har vært på? 

Anonymkode: ec4d5...1f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

En helt vanlig tur date. Det var de gode samtalene og selskapet som gjorde det bra. 

Anonymkode: a6a8a...316

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En god samtale over en kopp kaffe, etterfulgt av gjensidig ønske om flere dater.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første date med mannen min. Varte i over 12 timer.

Vandret nedover hele Akerselva, spiste på restaurant, var på kino, vandret litt til og spilte brettspill. Det var en fantastisk date! :)

• Liker 1
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

En løpetur sammen hadde vært bra, skiftet i bilen til tørr super, og så spist kake og drukket kaffe på en kafé der man kunne kommet inn i treningsklær. 

Anonymkode: dbe25...b35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

De førstedatene jeg har hatt, som ledet til forhold, har alle vært kjempefine. De har også noen fellestrekk. Vi visste om hverandre fra før av, damene ba meg invitere dem ut, og daten tok «aldri» slutt. Vi gikk fra det ene til det andre, og lurte bare på hva vi skulle finne på.

- Kaffe og prat, tur i en park, spise, kino, drink fra formiddag til kveld.

- Tur, som bare ble lengre og lengre og ble til en slags utforsking og oppdagelse på ukjente stier. Det regnet litt, så etter turen dro vi hjem og skiftet før vi møttes hjemme hos hun og lagde middag, hadde en rolig lørdagskveld, og jeg sov over. 

- Av det mer eksotiske slaget for min del, med snøscooter, nordlys, varm kakao avsluttet med brettspill og god middag på hytten.

Tinder og app generelt har gitt mange ok møter. Men det er noe vesentlig som mangler ved disse. Jeg har fortsatt tilgode å matche med noen som får meg til å føle at hun virkelig er interessert i meg. Datene føles som at jeg får en sjanse til å overbevise henne og få henne interessert i meg, fremfor to mennesker som bare vil ha det kjekt sammen. Det ødelegger for min entusiasme når det ikke oppleves som genuin gjensidig interesse. Appene har for meg blitt mer en enkel måte å få rask og enkel bekreftelse på, fremfor et sted å få seg en date. 

Anonymkode: a0ec9...802

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Det perfekte stevnemøte må jo være det møtet som er så trivelig at man avtaler et nytt stevnemøte før man avslutter for kvelden.

Jaja, jeg er gammel, og jeg skriver "stevnemøte", men jeg synes det norske språket er verd å ta vare på, og jeg liker ikke at gode norske ord erstattes av ord fra andre språk slik at de norske ordene blir glemt og forsvinner.

Anonymkode: 26424...7d3

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

En helt vanlig tur date. Det var de gode samtalene og selskapet som gjorde det bra. 

Anonymkode: a6a8a...316

100 %. 

Anonymkode: 5e62a...f11

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

De man ikke vil at skal ende… 

Har vært på få sånne, som regel blir jeg så sliten og lei han (og han er storfornøyd etter timevis)

Men har vært på et par, det er mannen som gjør de bra, ikke hva man gjør

Anonymkode: 3b109...ea6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Da jeg møtte kjæresten. Vi møttes for kaffe på formiddagen og endte med at jeg skaffet barnevakt og vi møttes på kvelden for drinker. 

Han ble med meg hjem og nå skal vi kjøpe hus sammen ♥️ 

Vi fikk bare ikke nok av hverandre.

Anonymkode: 09d02...483

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...