Gå til innhold

Sover gjennom alarmer

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg står på både klovnar og seroquel som sovemedisin på kvelden, grunnet store vansker med innsovning. Men problemet nå er at jeg aldri klarer å våkne til alarmene mine på morgen. Kan ha på opptil flere alarmer, men sover gjennom alle. Hva skal jeg gjøre?

Anonymkode: cdc43...9d4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg står på både klovnar og seroquel som sovemedisin på kvelden, grunnet store vansker med innsovning. Men problemet nå er at jeg aldri klarer å våkne til alarmene mine på morgen. Kan ha på opptil flere alarmer, men sover gjennom alle. Hva skal jeg gjøre?

Mener imovane*

AnonymBruker
Skrevet

Du får skaffe deg støttekontakt som fysisk kommer hjem til deg og vekker deg?

Anonymkode: 58199...d1c

Skrevet

kan du få sånn alarm som rister under puta ? som døve får ? 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det tipper jeg er serquel som er synderen her. Det finnes bedre hjelp å få enn de tablettene.

Anonymkode: 20974...6cf

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Seroquel er en drittmedisin. 

Ha på høy alarm som er unna senga slik at du må stå opp. Ha på flere. Våkner du ikke av det, så er det spørs om det er lurt å gå på medisinen. 

Anonymkode: 67e63...421

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Jeg slet med det samme. Her er det jeg oppdaget:

1. Alarmen var skrudd på alt for høyt volum. Hjernen koblet ut.

2. Jeg lastet ned en app som heter alarmy. Med denne kan du sette inn alarmer med oppgaver du må gjøre før du får skrudd den av. Det gjør at du våkner bedre før du får slumret eller skrudd av.

3. Legg alarmen langt borte fra sengen.

Anonymkode: 39a7b...c07

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Har du vurdert Fitbit eller lignende? Da vekker du med vibrasjoner rundt håndleddet. Kanskje det kan virke bedre enn lyd?

Anonymkode: 2fae1...f8e

AnonymBruker
Skrevet

Bytt ut seroquel (snakk med lege først) jeg var i koma de månedene jeg gikk på den. Helt umulig å våkne. Sov 15-18 timer i døgnet og våknet ikke av noe. Var bivirkning av medisin. Ble bedre da jeg sluttet.

Anonymkode: c4a99...939

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Bytt ut seroquel (snakk med lege først) jeg var i koma de månedene jeg gikk på den. Helt umulig å våkne. Sov 15-18 timer i døgnet og våknet ikke av noe. Var bivirkning av medisin. Ble bedre da jeg sluttet.

Anonymkode: c4a99...939

Samme her, hadde to tre timer i døgnet hvor jeg var klar i toppen før neste dose. Jeg leverte tablettene til legen etter noen dager og sa hun aldri fikk gi men noe sånt dritt igjen.

Anonymkode: 20974...6cf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...