Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan vet man om man er klar til å date igjen etter samlivsbruddet.  Har vært singel i rundt tre år nå, og prøvd meg litt på nettdating tidligere. Har ikke funket noe særlig, men har en følelse av at jeg ikke har vært helt klar for det heller.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva er det som ikke har fungert?

Har du lyst til å gå på date?

Anonymkode: d2867...e7b

AnonymBruker
Skrevet

Jeg venter litt på samme følelsen. Antar det har at man har blitt mentalt distansert til det forrige forholdet. Foreløpig er jeg usikker på om jeg er det.

Anonymkode: 3bae0...929

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Hva er det som ikke har fungert?

Har du lyst til å gå på date?

Verken datingen eller samtalene har ført noe frem, men skylder ikke nødvendigvis på matchene. Har egentlig hatt relativt mange matcher uten at det nødvendigvis har ført til noe mer. Kjenner at jeg på en måte faller litt fra, og mister interessen. Vanskelig å forklare på en måte.

Skrevet
rummyking skrev (5 minutter siden):

Verken datingen eller samtalene har ført noe frem, men skylder ikke nødvendigvis på matchene. Har egentlig hatt relativt mange matcher uten at det nødvendigvis har ført til noe mer. Kjenner at jeg på en måte faller litt fra, og mister interessen. Vanskelig å forklare på en måte.

Der er jeg og. Vært singel i 4 år og finner rett og slett ingen jeg interesserer meg for. Føler at de er sånn "meh", grei nok men ikke noe gnist eller kribling. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
rummyking skrev (48 minutter siden):

Viktig at du finner en person som virkelig interesserer deg. Om du mister interessen, så tenker jeg at da var det ikke det helt "store", om du forstår hva jeg mener. Mennesker berører oss på ulike måter og vis, så det er det ikke et klart svar på. Å gjøre noe halvhjertet er ikke bra det heller. Håper du finner ut av det som passer deg best. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er du mann eller dame? Hva er din alder?

Anonymkode: ae4d9...0bc

Skrevet

Hva med å gå ut og treffe mennesker irl.. da får du et bedre inntrykk tenker eg. Eg prøvde selv nettdating. Det var bare slik snakk om du er ikke klar enda, eg er ikke klar enda. Enn vet ikke om en er klar, det merker en når en treffer rett person. Eg skulle ikke ha noen ny dame, hadde ingen planer om det. Eg var separert for 6 mnd siden. Men der traffe eg en flott dame som og var nyleg gått ut av et forhold. Vi har vert sammen siden, ca 10 mnd no. Eg vet det er ikke lenge. Men vi har det flott i lage. Uansett om dette blir slutt så har eg hatt en meget fin tid med henne, og håper at vi fortsatt skal være i lag. Essensen i dette er at du må ikke sitte å vente 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er du mann eller dame? Hva er din alder?

Anonymkode: ae4d9...0bc

Er  mann 44.

Soft mann skrev (1 time siden):

Hva med å gå ut og treffe mennesker irl.. da får du et bedre inntrykk tenker eg. Eg prøvde selv nettdating. Det var bare slik snakk om du er ikke klar enda, eg er ikke klar enda. Enn vet ikke om en er klar, det merker en når en treffer rett person. Eg skulle ikke ha noen ny dame, hadde ingen planer om det. Eg var separert for 6 mnd siden. Men der traffe eg en flott dame som og var nyleg gått ut av et forhold. Vi har vert sammen siden, ca 10 mnd no. Eg vet det er ikke lenge. Men vi har det flott i lage. Uansett om dette blir slutt så har eg hatt en meget fin tid med henne, og håper at vi fortsatt skal være i lag. Essensen i dette er at du må ikke sitte å vente 

Når man ikke nødvendigvis er den mest ekstroverte, og heller ikke så interessert i å gå ut på byn så blir det gjerne ikke til att man treffer så mange, derfor nettdating. 

Skrevet
rummyking skrev (8 minutter siden):

Er  mann 44.

Når man ikke nødvendigvis er den mest ekstroverte, og heller ikke så interessert i å gå ut på byn så blir det gjerne ikke til att man treffer så mange, derfor nettdating. 

Ok, men når nettdating ikke funker da? Skal en da bare bli gamal og ensom alene?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...