AnonymBruker Skrevet 7. mars #1 Del Skrevet 7. mars Jeg føler meg ganske ferdig som ped.leder i barnehagen. Hvilken andre muligheter finnes det, eller må man tilbake på skolebenken? Anonymkode: 80b17...4f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars #2 Del Skrevet 7. mars Det finnes mange, mange innlegg med eksakt samme spørsmål, og svar. Så jeg vil tipse deg om søkefunksjonen. Anonymkode: ed2f2...5c4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars #3 Del Skrevet 8. mars AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg føler meg ganske ferdig som ped.leder i barnehagen. Hvilken andre muligheter finnes det, eller må man tilbake på skolebenken? Anonymkode: 80b17...4f2 Miljøarbeider f.eks. innenfor helse:) Anonymkode: c5d0c...fee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars #4 Del Skrevet 9. mars Min samboer er lærer på småtrinnet i skolen. Men får kun årsvikariat år etter år. Før det hadde han en stilling i helsevesenet på en bolig for barn og unge. I begge jobbene får han betalt tilsvarende lønn som han ville fått om han var ansatt i barnehagen. Anonymkode: 32ddd...b5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå