Gjest apéritif Skrevet 10. mars 2006 #1 Skrevet 10. mars 2006 Jeg klarer ikke å få noe bilde av hvor store eller små dildoene jeg finner på sexleketøysbutikkene på nettet er. Bildene av hvert enkelt produkt sier meg heller ingenting, føler jeg. Ser mesteparten av de jeg finner ligger mellom 3 og fem diameter. Men jeg klarer liksom ikke å få noe forhold til det. Hva er for lite til at jeg ikke kjenner det, og for stort til grensen av vont?
Gjest Elfrida Skrevet 10. mars 2006 #2 Skrevet 10. mars 2006 Det kan vel ikke jeg vite! Noen liker dem tynne, andre vil ha tykkere. Personlig syns jeg dildoer blir såpass harde i forhold til naturversjonen at jeg liker de som ikke er av de tykkeste best. Ta en linjal og en passer. Tegn opp en strek på 3 cm, sett passerspissen midt på og slå en strek rundt. Da vil du se omtrent tykkelsen.
Gjest Gjest Skrevet 10. mars 2006 #3 Skrevet 10. mars 2006 For å ha et forhold til det kan du jo tenke deg at diamateren på en dorullhylse er omtrent litt over 4 cm...så kan du bare tenke deg ut fra det. Omkretsen på en gjennomsnittlig penis er vel litt i underkant av dette - cirka 3,5.
Gjest apéritif Skrevet 10. mars 2006 #6 Skrevet 10. mars 2006 For å ha et forhold til det kan du jo tenke deg at diamateren på en dorullhylse er omtrent litt over 4 cm...så kan du bare tenke deg ut fra det. Omkretsen på en gjennomsnittlig penis er vel litt i underkant av dette - cirka 3,5. ← Der, ja. Takk skal du ha. Nå blir det lettere å få et fohold til det når jeg kan sammenligne det med noe. Igjen, takk skal du ha.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå