AnonymBruker Skrevet 7. mars #1 Del Skrevet 7. mars Har hatt infulensa, deretter satt det seg i brystet og hostet totalt 2 uker, og nå har jeg bihulebetennelse. Var hos legen forrige uke pga hosting og fikk beskjed om at jeg hadde lungebetennelse forårsaket av virus, og hostesaft. Det er bedre nå, men har fått typisk bihulebetennelse med hodepine som sitter i ansiktet og helt tett. Den er viral så ikke antibiotika. Tips til lindring? Har smerter i kinnene, og er «tett» i ørene. Bruker nesespray men det hjelper bare på nesa, er tett lenger opp. Har brukt 2 flasker med sånn høytrykk saltvannsspray, det kommer ikke så mye ut utenom på morningen. blir snart gal av å være dårlig, 3 uken jeg er syk nå fra jeg fikk influensa Noen som har gode råd? Hvor lenge før bedring? Har ikke grønt slim (æsj), og selv når jeg klarer puste gjennom nesa er jeg tett lenger opp. Anonymkode: 28edb...849 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars #2 Del Skrevet 7. mars Hvis det drar ut så kanskje legen kan gi deg rineksin og se om det fungerer, men vær forberedt på at det kan være i mange måneder Anonymkode: fb18a...c3f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars #3 Del Skrevet 7. mars sist bihulebetennelse prøvde jeg "alt" fra forskjellig nesespray, saltvann, dampbad med peppermynte osv. Ingenting hjalp. Fikk så rinexin tabletter av fastlegen, og da løsnet det ganske kjapt. Anonymkode: df685...8c0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anjatapinjata Skrevet 7. mars #4 Del Skrevet 7. mars Skylle med nesehorn og kroppstemperert saltvann. Kan også be legen om å få rinexin. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars #5 Del Skrevet 7. mars Takk for svar! Om det ikke bedres ila helgen får jeg ta enda en tur til legen for å be om Rinexin som dere anbefaler. Utrolig hvor langt sykdomsforløp man kan få av influensa (jeg er vaksinert). Vanlig at ørene «popper» av og på ila dagen? Og vondt i overkjeven? Trodde først jeg hadde vondt i visdomstann da dette startet på 😂 Anonymkode: 28edb...849 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anjatapinjata Skrevet 7. mars #6 Del Skrevet 7. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Takk for svar! Om det ikke bedres ila helgen får jeg ta enda en tur til legen for å be om Rinexin som dere anbefaler. Utrolig hvor langt sykdomsforløp man kan få av influensa (jeg er vaksinert). Vanlig at ørene «popper» av og på ila dagen? Og vondt i overkjeven? Trodde først jeg hadde vondt i visdomstann da dette startet på 😂 Anonymkode: 28edb...849 Ja det kommer av trykk i gangene i hodet. Helt vanlig ved bihulebetennelse og noen ganger bare kraftig forkjølelse. Man har mange ganger i skallen og når disse tetter seg blir det trykk, som kan både være vondt og ubehagelig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars #7 Del Skrevet 7. mars Maset ansikt over bihuler, utlign trykk i ører, maser rundt ører og forslk å få til bevegelse. Drikk masse vann! Sov sittende. Anonymkode: 54601...ea6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars #8 Del Skrevet 7. mars Kjøp Fenumax på helsekostbutikken. Den fungerer på meg. Anonymkode: 61eaf...867 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars #9 Del Skrevet 7. mars Fenumax! Kjøper på helsekost. Anonymkode: cbe36...7a3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars #10 Del Skrevet 7. mars Ikke vent. Få tak i resept på Rinexin med en gang. Bruker alltid nettlegevakt.no https://www.nettlegevakt.no/info/bihulebetennelse/amp Anonymkode: f9138...75a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars #11 Del Skrevet 7. mars AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Ikke vent. Få tak i resept på Rinexin med en gang. Bruker alltid nettlegevakt.no https://www.nettlegevakt.no/info/bihulebetennelse/amp Anonymkode: f9138...75a Det skal jeg jammen gjøre! Tusen tusen takk for tips, visste ikke det gikk an ❤️ Du kan ha reddet helga mi! Hvor fort før den begynner fungere? Anonymkode: 28edb...849 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars #12 Del Skrevet 7. mars AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det skal jeg jammen gjøre! Tusen tusen takk for tips, visste ikke det gikk an ❤️ Du kan ha reddet helga mi! Hvor fort før den begynner fungere? Anonymkode: 28edb...849 Den merker du god virkning av de første 10-15 min så mer og jevnere utover. Men les pakningsvedlegget, og det er ikke anbefalt å gå på det mer enn 10 dager MAX. og ikke ta de sammen med kaffe, du kan få noen skikkelige blodtrykk hopp og fall Anonymkode: fb18a...c3f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars #13 Del Skrevet 7. mars Jeg har hatt mye trøbbel med bihulene uten at det er bakterielt. Det gjør veldig vondt, men plutselig slipper det Ta smertestillende. Anonymkode: 00681...32e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars #14 Del Skrevet 7. mars AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Den merker du god virkning av de første 10-15 min så mer og jevnere utover. Men les pakningsvedlegget, og det er ikke anbefalt å gå på det mer enn 10 dager MAX. og ikke ta de sammen med kaffe, du kan få noen skikkelige blodtrykk hopp og fall Anonymkode: fb18a...c3f Tusen takk!! Fikk resept på både Rinex og nesespray Da henter jeg de med en gang apoteket åpner i morgen. Tusen takk til dere på KG med så gode tips, blir helt rørt jeg ❤️ Blir emosjonell av å være så lenge dårlig haha Anonymkode: 28edb...849 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars #15 Del Skrevet 7. mars AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg har hatt mye trøbbel med bihulene uten at det er bakterielt. Det gjør veldig vondt, men plutselig slipper det Ta smertestillende. Anonymkode: 00681...32e Ja, helt sikker på at det ikke er bakterielt, så blir ingen antibiotika Deilig å kunne ta medisiner som er ufarlige men gjør at jeg slipper de sterke smertene og ubehaget lenger enn jeg må, om de fungerer bra. Såvidt jeg forstår er det lokalbehandling nesespray og tabletter som hjelper bihulene å slippe det som sitter fast. god helg! Anonymkode: 28edb...849 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars #16 Del Skrevet 7. mars Jeg syntes jeg merker bedring relativt fort med disse tablettene. Men det tar nok en dag eller to! Helt fantastisk at det går an å få hjelp til enkelte respekter til alle døgnets tider! Lykke til! Og masse god bedring!! Høres ut som du har hatt en skikkelig tøff sykdomsperiode! Håper på rask bedring nå! Anonymkode: f9138...75a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå