Gå til innhold

Er det stor forskjell på navnelapper fra ulike merker?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som har prøvd navnelapper til å merke klær med fra ulikt merke? Tenker på de man bare klistrer på vaskelappen etc. Ikke stykelapper.

Jeg har kun prøvd de fra Merk mini, tror jeg det var. Og de blekner diet om de settes utenpå støvler og sko, slites også i oppvaskmaskin på drikkeflasker. Kan etterhvert også løsne litt i kantene fra vaskelappen.

Men det nå man kanskje forvente med alle?😅

Anonymkode: 883aa...8ad

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Synes mine fra forskjellige merker har vart en evighet.

Har fra de vanligste norske 

Anonymkode: c0920...b6f

AnonymBruker
Skrevet

De fra Askeladden er best synes jeg. Har prøvd noen andre når det har vært gode tilbud,  men går alltid tilbake til Askeladden sine. Har en matboks som sønnen min fikk når han begynte i barnehagen som 1 åring, nå  er han 8 , og merkelappen på matboksen er fortsatt fin .

Anonymkode: dfa29...f27

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har alltid kjøpt fra Lappeliten og er super fornøyd. Så lenge man følger bruksanvisning på hva og hvordan de kam settes.

Anonymkode: 6b731...931

Skrevet

Har vært fornøyd med både Lappeliten og Askeladden.

Skrevet

Jeg har bare prøvd fra Askeladden, men er veldig fornøyd med det. De sitter kjempegodt og blekner ikke.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har og bare prøvd fra Askeladden. Hittil har kun 1 lapp falt av et klesplagg og det kan jo ha vært hvor jeg limte den på, ellers sitter de bra og blekner ikke. Gått mange ganger i oppvaskmaskin og vaskemaskin uten problemer.

Anonymkode: 9f3d4...017

AnonymBruker
Skrevet

Mest fornøyd med Lappeliten

Anonymkode: 2d5e8...8af

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har prøvd flere, siden mange har bedre priser enn Askeladden, men har ikke funnet noen som sitter like godt som dem.

Anonymkode: 50948...575

Skrevet

Kun prøvd Askeladden og er veldig fornøyd 

AnonymBruker
Skrevet

Askeladden vet jeg er bra, men de er betydelig dyrere enn de andre, så jeg lurer på om de er verdt det, eller om det er minimal forskjell på de ulike?

Anonymkode: 883aa...8ad

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg synes det.

Har prøvd mange, husker ikke merkene, klart mest fornøyd med de fra Askeladden. 

Har også klesstempel fra Temu ellerno som fungerer godt. 

Anonymkode: 16337...db8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...