AnonymBruker Skrevet 7. mars #2 Skrevet 7. mars Nei, høres ut som han heller er nervøs. Anonymkode: 128cd...4d8 2
AnonymBruker Skrevet 7. mars #3 Skrevet 7. mars Kan ikke svare for andre menn enn meg selv. Har opplevd det flere ganger at man er så opphisset at man kan skjelve av minste berøring. For meg har det ingenting med nervøsitet å gjøre, kan bli så opphisset av både kona og elskerinna. Anonymkode: 8341d...0b2 1 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars #4 Skrevet 7. mars Aldri opplevd. Ikke i nærheten. Anonymkode: ec6a3...493
AnonymBruker Skrevet 7. mars #5 Skrevet 7. mars Mannen bruker å være så opphisset at han skjelver, elsker det! 🥵 Anonymkode: 2181b...6b4 1
Langline Skrevet 7. mars #6 Skrevet 7. mars Det har jeg faktisk opplevd ja, ved sterk opphisselse. Tar det som et kompliment🥰
AnonymBruker Skrevet 7. mars #9 Skrevet 7. mars Kun om hun tar Dr. Dreke på meg, da er det umulig å ikke skjelve 🤗 Anonymkode: 0fcfc...7cb
Even Tuell Skrevet 7. mars #10 Skrevet 7. mars Har vært det ja. Ikke så ofte, men noen ganger er man så sprengkåt at man ikke vet hvor man skal gjøre av seg. Kropp og sinn er mer enn toppladet av seksuell energi og man er nærmest desperat etter å få en utløsning for den energien (pun intended). Det er definitivt et kompliment til partner. Han er forbi 'kåt' og vil gjøre nærmest alt for berøring, oppmerksomhet og stimulering. Han er fullstendig i dine hender, og det er er DU som er årsaken. 2
AnonymBruker Skrevet 7. mars #11 Skrevet 7. mars Har vært det men da hadde jeg tatt mdma😆 Anonymkode: b9c3b...e41 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars #12 Skrevet 7. mars Har skjedd med meg, ja. Og har opplevd det med en mann. Kvinne Anonymkode: 86b8d...a89
AnonymBruker Skrevet 7. mars #13 Skrevet 7. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Kun om hun tar Dr. Dreke på meg, da er det umulig å ikke skjelve 🤗 Anonymkode: 0fcfc...7cb Hva er Dr. Dreke? Anonymkode: 138ba...9cb
Snok1 Skrevet 8. mars #14 Skrevet 8. mars AnonymBruker skrev (7 timer siden): Kun om hun tar Dr. Dreke på meg, da er det umulig å ikke skjelve 🤗 Anonymkode: 0fcfc...7cb Hva er det? #nysgjerrig
AnonymBruker Skrevet 8. mars #15 Skrevet 8. mars Ja, det opplever jeg ofte at mannen blir, om ikke direkte skjelven så i hvert fall så opphissa at han blir litt stakkato i bevegelsene og til slutt bare klarer å stotre noe mer eller mindre usammenhengende 😅😅 Anonymkode: 5f6d8...896
Bamseklemmer Skrevet 8. mars #16 Skrevet 8. mars Ja det sjer alltid etter lang tålmodig opphissing.. Stemmen blir også mørkere, litt hes og skjelvende. Jeg svelger ofte, og puster mye hardere.. Skjelver det gjør jeg, og jeg roterer underlivet og gir små motjokk. Ukontrollert små stønn, og regler av uforståelige godord Jeg har hørt dette er betryggende, men også svært opphissende for kvinnen. Men dette er ikke fake.. Men jeg har faket også.. men da at jeg simulerer orgasmen med skjelvinger i penetrering.. Og jeg sier jeg kommer snart, uten å være i nærheten🤭 De aller fleste blir tent av dette.. mine godlyder, og at jeg sier hun er så deilig.. gjør at hun blir vill i fletta, og stønner med meg. Orgasmeprosessen hennes er i gang.. Beruset av kåthet.. og enkelte ganger trenger det bare litt kyssing til samtidig, før orgasmen eksploderer i henne og gir kraftige sammentrekninger.. Når jeg kjenner dette og hører hennes lyder, kommer jeg på flekken. Fordi jeg blir også påviket av henne.. Dette er vinn vinn for begge, og ikke er det PIV-orgasme vel å merke.. Dette er en tydelig "Opphisselses-orgasme".. Kvinner kan også bli temmelig mørke i stemmen.. rett og slett tennende og råsexy å høre på🥰 Jeg mener faking er tull, men litt simulering kan sette fart i nytelsen.. Derfor simulerer jeg også til meg selv i onani👍
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå