AnonymBruker Skrevet 8. mars #41 Del Skrevet 8. mars Jeg legger telefonen fra meg og lar de prate til de går lei og legger på selv. Da ringer de aldri igjen. Anonymkode: e5a93...3e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars #42 Del Skrevet 8. mars LeneXCII skrev (3 timer siden): Ja, men det bør du først si etter at du har holdt samtalen gående i en halvtime..😅 Hvorfor være rasshøl mot noen som kanskje ikke har noe anney valg enn å prøve å tjene til livets opphold på denne måten? Anonymkode: d1dc8...88d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars #43 Del Skrevet 8. mars Jeg synes det er verre å få selgere på døra. Anonymkode: f53c4...2fa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 8. mars #44 Del Skrevet 8. mars AnonymBruker skrev (13 timer siden): Du kan gå inn på brev.no og reservere deg selv mot telefonselgere. Da har de ikke lov til å ringe deg for å selge noe. Anonymkode: 37462...154 Jeg er reservert, men de ringer likevel. Er mest aviser her som ringer, og jeg mener (er usikker her altså) at det er lov å følge opp tidligere kunder 🤔🤔 Om ikke er det mange som bryter loven. Typisk har jeg hatt lokalavisen for én sak eller et god tilbud, eller annen avis for det samme, også ringer de for å følge opp hvorfor du har sagt opp. Er også mye spørreundersøkelser. Uansett en kommer langt med å være vennlig, men bestemt. 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hololo Skrevet 8. mars #45 Del Skrevet 8. mars AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvorfor være rasshøl mot noen som kanskje ikke har noe anney valg enn å prøve å tjene til livets opphold på denne måten? Anonymkode: d1dc8...88d telefonselgere legger jeg bare på uten og si et ord. Dørselgere sier jeg bare nei, og slenge døren i tryne på de. Selgere på gaten går jeg bare forbi uten og si et ord. Dette er ikke for å vær slem, men problemet er at de gir seg jo ikke med et nei, hadde de godtatt det så kunne jeg vært litt snillere, men jeg gidder ikke å bruke tid og energi på noe jeg vet er uaktuelt uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sicktrip Skrevet 8. mars #46 Del Skrevet 8. mars (endret) . Endret 8. mars av Sicktrip Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars #47 Del Skrevet 8. mars AnonymBruker skrev (16 timer siden): Du kan gå inn på brev.no og reservere deg selv mot telefonselgere. Da har de ikke lov til å ringe deg for å selge noe. Anonymkode: 37462...154 Mener du brreg.no? De har fortsatt lov å ringe hvis de allerede har deg i kundedatabasen. Det de ikke får lov til er å ringe deg ut i fra offentlige lister. Anonymkode: 08744...445 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå