AnonymBruker Skrevet 7. mars #1 Skrevet 7. mars Hei! jeg har en jobb der jeg betyr mye for mange mennesker, og jeg vet jeg er omsorgsfull, hyggelig, imøtekommende - og sikkert litt morsom; da jeg ofte får andre til å le og trekke på smilet. Når det er sagt, så er jeg jo bare helt vanlig. Jeg opplever å daglig få veldig mange komplimenter fra både kolleger og brukere. Det er liksom ikke måte på. Helt sånn store komplimenter på personlighet, hvordan jeg jobber, men også på utseende! jeg har alltid slitt med lavt selvbilde og sterk selvkritikk. Er det vanlig å få så mye positiv feedback på jobb hver dag, eller er jeg bare ekstremt heldig med arbeidsplassen min? jeg er forøvrig også opptatt av å løfte opp andre! Anonymkode: 0f4f7...c66
AnonymBruker Skrevet 7. mars #2 Skrevet 7. mars Der jeg jobber (med mennesker, høyt press og mye alvor) er vi rause med hverandre, skryter av hverandre både til den et gjelder og til andre kollegaer. Ikke falsk skryt, men vise at man ser de gode sidene til de man jobber med😊 Anonymkode: b06fb...eea
AnonymBruker Skrevet 7. mars #3 Skrevet 7. mars Stol på komplimentene du nå jobber jeg i en annen bransje (bank) så kanskje ikke sammenlignbart! Men nei, får aldri så mye skryt! Men det er koselig da så ta det til deg Anonymkode: 9de09...336
AnonymBruker Skrevet 7. mars #4 Skrevet 7. mars Jeg får en del komplimenter på jobb, ikke så mye av kollegaer men av de vi jobber med. Jeg tar de til meg. Viktig synes jeg. Så stol på de❤️ Anonymkode: a9e52...a8a 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars #5 Skrevet 8. mars Jeg jobber som sykepleier, og en av de beste fordelene er å få skryt og takknemlighet for arbeidet mitt❤️ Hver dag får jeg pasienter og kollegaer til å le, og hver dag får jeg skryt og komplimenter. Det er så fint❤️ Anonymkode: 82f1b...e04 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå