AnonymBruker Skrevet 7. mars #1 Skrevet 7. mars Jeg skal kjøpe leilighet men er ikke medlem i Tobb. Kan melde inn nå, men får da ett høyt tobb nummer. Min sønn har tobb nr som han har hatt siden han var 10 år. Kan jeg ta over det nummeret? Er mange år til han skal kjøpe leilighet Anonymkode: 63025...d17
AnonymBruker Skrevet 7. mars #2 Skrevet 7. mars Ja. Du kan overta medlemskap fra slektninger. Se her for mer informasjon og skjema: Overføring og bytte av medlemskap - Boligbyggelaget TOBB Anonymkode: ef63e...2cc
AnonymBruker Skrevet 7. mars #3 Skrevet 7. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja. Du kan overta medlemskap fra slektninger. Se her for mer informasjon og skjema: Overføring og bytte av medlemskap - Boligbyggelaget TOBB Anonymkode: ef63e...2cc Men er det dumt for min sønn? Han må melde seg inn på nytt og starte med ett høyt nr Anonymkode: 63025...d17
AnonymBruker Skrevet 7. mars #4 Skrevet 7. mars Du kan overta hans medlemskap ja. Men da stiller han på null. Anonymkode: 40855...147
AnonymBruker Skrevet 7. mars #5 Skrevet 7. mars Du kan se på det som at hans ansiennitet er hans sparekonto, så må du velge om du skal tømme denne sparekontoen for å kjøpe deg en leilighet, eller om du skal la hans spare videre til sin egen. Anonymkode: 40855...147
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå