AnonymBruker Skrevet 7. mars #1 Skrevet 7. mars Jeg vet ikke om dette er riktig underforum, hvis moderator synes at annet underforum passer bedre kan vedkommende flytte tråden. Jeg har sendt klage til DPS for 6 måneder siden. Jeg har fremdeles ikke fått svar. Jeg er nå utskrevet for lengst . Har ringt et titalls ganger for å purre. De sier vedkommende som har saken skal ringe opp det blir ikke gjort . Jeg ba til og med om en e-post som bekreftelse på at jeg hadde ringt og de sa jeg skulle få det men fikk ikke. SÅ HVA GJØR JEG ? FØLER MEG GANSKE HJELPSES LØS? Anonymkode: bef96...c25
AnonymBruker Skrevet 7. mars #2 Skrevet 7. mars Kontakte statsforvalteren? Snakke med fastlegen? Anonymkode: 4047a...453 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars #3 Skrevet 7. mars For ordensskyld dps mottak ikke e-post . Det er kun mulig å fysisk komme innom eller ringe. Så det er umulig på dokumentere at jeg har evert klagen og purret på den. Anonymkode: bef96...c25
AnonymBruker Skrevet 7. mars #4 Skrevet 7. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kontakte statsforvalteren? Snakke med fastlegen? Anonymkode: 4047a...453 Takk skal gjøre Anonymkode: bef96...c25
AnonymBruker Skrevet 7. mars #6 Skrevet 7. mars <>Hvordan kan best dokumentere kontakten jeg har med dps? Anonymkode: bef96...c25
AnonymBruker Skrevet 7. mars #7 Skrevet 7. mars AnonymBruker skrev (11 minutter siden): <>Hvordan kan best dokumentere kontakten jeg har med dps? Anonymkode: bef96...c25 Sende rekommandert brev. Anonymkode: 4047a...453
AnonymBruker Skrevet 7. mars #8 Skrevet 7. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg vet ikke om dette er riktig underforum, hvis moderator synes at annet underforum passer bedre kan vedkommende flytte tråden. Jeg har sendt klage til DPS for 6 måneder siden. Jeg har fremdeles ikke fått svar. Jeg er nå utskrevet for lengst . Har ringt et titalls ganger for å purre. De sier vedkommende som har saken skal ringe opp det blir ikke gjort . Jeg ba til og med om en e-post som bekreftelse på at jeg hadde ringt og de sa jeg skulle få det men fikk ikke. SÅ HVA GJØR JEG ? FØLER MEG GANSKE HJELPSES LØS? Anonymkode: bef96...c25 Pasientombud eller statsforvalter. Statsforvalteren er imidlertid et falskt klageorgan da de nesten bare tar saker der folk dør. Anonymkode: 661a4...ee0 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars #9 Skrevet 12. mars AnonymBruker skrev (På 7.3.2025 den 17.34): Jeg vet ikke om dette er riktig underforum, hvis moderator synes at annet underforum passer bedre kan vedkommende flytte tråden. Jeg har sendt klage til DPS for 6 måneder siden. Jeg har fremdeles ikke fått svar. Jeg er nå utskrevet for lengst . Har ringt et titalls ganger for å purre. De sier vedkommende som har saken skal ringe opp det blir ikke gjort . Jeg ba til og med om en e-post som bekreftelse på at jeg hadde ringt og de sa jeg skulle få det men fikk ikke. SÅ HVA GJØR JEG ? FØLER MEG GANSKE HJELPSES LØS? Anonymkode: bef96...c25 Virker som de ikke tar deg helt seriøst, derfor: Generelt lang svartid, men forvaltningsloven skal gjelde mtp. frister. Snakk med pasient- og brukerombudet, hør hva de sier. På hjemmesiden til DPS finner du en sikker måte å sende informasjon på, merk den med hvilket DPS som skal ha den, men den vil da innom et felles postmottak, elektronisk sådan. Da har du bekreftelse på at den er sendt. Du finner også en felles e post adresse, men da vil ikke informasjonen være sikret. Også bekreftelse på sendt. Legg ved klagen, og si at du ikke har mottatt svar. Det kan være at den er sendt direkte til Statsforvalteren, det kan skje når de ikke er enig i klagen din. Men hør med pasient- og brukerombudet først. Anonymkode: 19f4f...67f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå