Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er en person som ikke helt vet om jeg har lyst på dem eller ikke. Derfor lurer jeg på hva dere synes :)

Anonymkode: 673d5...a6d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ikke lyst på barn. Og har egentlig aldri hatt lyst på barn. Jeg vokste opp med at det var viktigere med en karriere og reising og festing. Men så gifta jeg meg og fikk barn etter fem år. Jeg ville fortsatt ikke ha barn mens jeg var gravid og sleit med tilknytning når barnet var født. Ble ikke ordentlig tilknyttet til barnet før 8 måneder etter fødsel. Nå er barnet snart to år og vi venter på en til som kommer til høsten. Nå som barnet vårt er så stort er det så mye glede hun gir og øyeblikk jeg aldri ville vært foruten. Nå kan jeg ikke se for meg livet mitt uten henne. Jeg gleder meg så til å reise med henne, dra i familieselskap og bare være med barna og mannen. Vil ikke noe annet nå. Har for såvidt droppet karrieren for å få til familie liv. Men jeg har en veldig flott svigerfamilie og gleder meg alltid til å være med dem. Hadde jeg ikke hatt dem ville det nok vært betraktelig mye tyngre og ensomt å være mamma. 

tenker egentlig at hvis man har en fin familie som hjelper til og gode folk rundt seg så er det egentlig drit gøy å ha egne barn.

Anonymkode: 797b5...817

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...