RaggyReggie Skrevet 7. mars #1 Skrevet 7. mars (endret) Hei alle! Inspirert av noko eg høyrde på podcasten "198 land med Einar Tørnquist", så lurer eg på noko. Dersom vi skulle valgt ein ny nasjonalsong i 2025, kva skulle det blitt? Hadde det blitt Rune Rudbergs "ut mot havet" eller "Tir na noir"? Vi diskuterte det og i lunsjen, og då kom mange gode forslag på bordet. Mellom andre "Pinne for landet", "Optimist", ein song av Odd Nordstoga osv. Her er ei speleliste med "dei finaste norske songane": Kanskje kan den vere til inspirasjon? Spennande å høyre kva dokker tenker om dette! Endret 7. mars av RaggyReggie
AnonymBruker Skrevet 7. mars #2 Skrevet 7. mars Det er bare et tiår siden vi fikk ny. Anonymkode: b48e0...75d 1 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars #3 Skrevet 7. mars Jeg liker Mellom bakkar og berg. Stemmer for den. Anonymkode: ff84c...f6b 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars #4 Skrevet 8. mars AnonymBruker skrev (23 timer siden): Jeg liker Mellom bakkar og berg. Stemmer for den. Anonymkode: ff84c...f6b Jeg stemmer også for den! Den er bedre enn Ja vi elsker. Anonymkode: c54c0...9ef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå