RaggyReggie Skrevet 7. mars #1 Del Skrevet 7. mars (endret) Hei alle! Inspirert av noko eg høyrde på podcasten "198 land med Einar Tørnquist", så lurer eg på noko. Dersom vi skulle valgt ein ny nasjonalsong i 2025, kva skulle det blitt? Hadde det blitt Rune Rudbergs "ut mot havet" eller "Tir na noir"? Vi diskuterte det og i lunsjen, og då kom mange gode forslag på bordet. Mellom andre "Pinne for landet", "Optimist", ein song av Odd Nordstoga osv. Her er ei speleliste med "dei finaste norske songane": Kanskje kan den vere til inspirasjon? Spennande å høyre kva dokker tenker om dette! Endret 7. mars av RaggyReggie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars #2 Del Skrevet 7. mars Det er bare et tiår siden vi fikk ny. Anonymkode: b48e0...75d 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars #3 Del Skrevet 7. mars Jeg liker Mellom bakkar og berg. Stemmer for den. Anonymkode: ff84c...f6b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars #4 Del Skrevet 8. mars AnonymBruker skrev (23 timer siden): Jeg liker Mellom bakkar og berg. Stemmer for den. Anonymkode: ff84c...f6b Jeg stemmer også for den! Den er bedre enn Ja vi elsker. Anonymkode: c54c0...9ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 8. mars #5 Del Skrevet 8. mars Tenker den vi har er bra nok, trenger ikke ny. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå