Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk bla en Chanel veske fra min mormor på 92år, når vi gikk igjen tingene hennes.

Eneste jeg har funnet om den er er et bilde av ei som har maken på en fb side, ellers klarer jeg ikke finne ut noenting.

Det er en rød clutch med "kjetting" istedet for reim over skulderen.

Vet ikke hvor gammel den er, men regner jo med at den er temmelig gammel.

Noen som har litt peiling på vesker her?

Prøver å legge til bilde her, men får det ikke til..hvordan kan jeg legge til bilde?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Skal svare på det siste spm. 

Den boksen du skriver poster i her, har et lyst blågrått felt rett under skriveboksen. Der står det mot venstre side:

"Dra her for å legge ved eller velg filer".

Klikk på velg filer, og bla og hent frem bildet fra din egen harddisk ved å klikke på det. Så lastes det opp og kommer i innlegget ditt.

Skal du legge ved bilde funnet på nett, beveg blikket litt mot høyere, der står det "Andre media" i rosa tekst. Klikk der. Liste med tre alternativer kommer opp, velg "Sett inn bilde fra url", der limer du inn nettadressen til bildet du fant. Vet du hvordan man henter og kopierer nettadressen til et bilde på nett?

Endret av Million
AnonymBruker
Skrevet

Dersom du tar et bildesøk bør du kunne finne ut mer om vesken. 

Du kan også finne ut hvilket år vesken ble laget ved å sjekke serienummeret inni vesken. Google det så finner du ut hvordan.

Anonymkode: 9c31d...1cb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
trika skrev (5 timer siden):

Prøver å legge til bilde her, men får det ikke til..hvordan kan jeg legge til bilde?

Din bruker oppfyller ikke kravene til å legge ut bilde enda. Det står om det her: 

Anonymkode: f4392...332

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...