Gå til innhold

Sex for første gang med ny kjæreste

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei dere. Sist helg hadde jeg sex for første gang med ny kjæreste. Vi er begge i midten av 20 årene, han 2 år yngre enn meg. Forrige kjæreste var 30. Vet ikke helt hvorfor, men han fikk både mange og usedvanlig kraftige orgasmer. Ikke vant til det med menn. Talte ikke, men han fikk sånn rundt 10 utløsninger på natten. Er det vanlig? Glad jeg altså☺️

Anonymkode: 6ab65...bdf

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Hei dere. Sist helg hadde jeg sex for første gang med ny kjæreste. Vi er begge i midten av 20 årene, han 2 år yngre enn meg. Forrige kjæreste var 30. Vet ikke helt hvorfor, men han fikk både mange og usedvanlig kraftige orgasmer. Ikke vant til det med menn. Talte ikke, men han fikk sånn rundt 10 utløsninger på natten. Er det vanlig? Glad jeg altså☺️

Det er nok ikke veldig vanlig

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Tror ikke du skal regne med at det fortsetter.
Det er mye aktivitet i en ung kropp, men hvis han ikke har en unik egenskap i å kontrollere mengden, så skal det foregå en produksjon. Se hvor mange han klarer i natt 😎

Anonymkode: 5a89b...05d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

For første gang? Brukte dere kondom da vel? Da er det vel lett å se hvor mange utløsninger han hadde, eller om han faket?

Anonymkode: bba43...4f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Tror ikke du skal regne med at det fortsetter.
Det er mye aktivitet i en ung kropp, men hvis han ikke har en unik egenskap i å kontrollere mengden, så skal det foregå en produksjon. Se hvor mange han klarer i natt 😎

Anonymkode: 5a89b...05d

Tenker og litt det. Har hatt sex i uken også, men ikke så intenst, mer kjappiser. Men skal se i natt, vet det blir sex da og god tid. Han virker nå veldig på og stor sexlyst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

For første gang? Brukte dere kondom da vel? Da er det vel lett å se hvor mange utløsninger han hadde, eller om han faket?

Nei ikke kondom. Vi har vært kjærester lenge, mer enn 2 måneder før vi hadde sex. Nei han faket ikke, så både sprut og kropp som reagerte som ekte orgasme reaksjon og garantert ikke fake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nei ikke kondom. Vi har vært kjærester lenge, mer enn 2 måneder før vi hadde sex. Nei han faket ikke, så både sprut og kropp som reagerte som ekte orgasme reaksjon og garantert ikke fake.

Det rant godt av musa di etter hvert da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Så deilig med nydelige orgasmer. Håper du også kommer sammen med han ❤️ 

Ene kjæresten min i slutten av tenårene holdt på sånn. Jeg ble litt lei etter orgasme nr 14. Var ikke mye kult det som kom ut etterhvert. Var mer en blank rennende væske, ikke hvit deilig sperm.

Min kjære nå er på god vei mot 50 år, og kan komme et par ganger etter hverandre, men ikke mer.

Anonymkode: b5ea6...a17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Æsj for en ekkel gris du er

Anonymkode: 3c204...417

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Æsj for en ekkel gris du er

Anonymkode: 3c204...417

Enig med deg🫶

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

😃😂

Anonymkode: f2c77...f3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Det er nok helt i øvre del av skalaen ja.

Som ung, kjekk, ny kjæreste og stormkåt er det ikke uvanlig å kunne klare flere. Det er omtrent peak kåtskap i den perioden. Det er jo ikke uvanlig i et nytt forhold ikke klare å holde fingrene fra hverandre. Noen gjør jo knapt annet enn å ha sex.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Da jeg kom sammen med min nåværende kjæreste, var det litt på samme måten. Jeg fikk nok ikke utløsning 10 ganger, men jeg tror vi hadde 3-4 samleier med utløsning i løpet av natten. Det var ikke så mye sæd siste gang.

Anonymkode: 03e9a...1c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...