Gå til innhold

Har du noen gang sovnet

Har du noen gang sovnet mens du har hatt sex?  

47 stemmer

1. 1. Har du noen gang sovnet mens du har hatt sex?

• Ja
      18
    • Nei
      29

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja, har du noen gang sovnet mens du har hatt sex?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe..ja, gjorde det faktisk en gang mens han uutøvde oralsex på meg.. Det var veldig sent, og jeg var så trøtt, og da det er ganske avslappende og behagelig å få oraalsex, så sovnet jeg faktisk.... :sjenert:

Han vart litt irritert der og da, men i ettertid har han heldigvis funnet humoren i det...

Skrevet

hehe!! samme som over.. Fikk oralsex, og var så trøtt og det var behagelig å bare ta imot og nyte at jeg duppet av. Våknet av at jeg bablet noe rart, som han heller ikke skjønte noe av. Men han merket ikke at jeg sov :ler:

Skrevet

Har forsvunnet noen sekunder mens hun har sugd meg, ja.

Skrevet

Ja.

Gjest Gjest_Ida_*
Skrevet

Ja, ex var så kjedelig og lite flink...i tillegg hadde han en så liten snopp at jeg knapt merket at han var der. :sove::sove:

Skrevet

Er det ikke bra at sex er så avslappende? :ler:

Skrevet

Nei, aldri, ikke samboeren min heller. Kan ikke forestille meg hvordan det skulle være mulig egentlig, eller har folk veldig kjedelig sex?

Skrevet
Nei, aldri, ikke samboeren min heller. Kan ikke forestille meg hvordan det skulle være mulig egentlig, eller har folk veldig kjedelig sex?

Tja, dersom typen setter i gang selv om man egentlig ikke har lyst. Legg til at man er kjempetrøtt og voila! :ler:

Skrevet
Tja, dersom typen setter i gang selv om man egentlig ikke har lyst. Legg til at man er kjempetrøtt og voila!  :ler:

Ja, jo, du har jo forsåvidt rett i det. Det er kanskje bare meg som aldri er interessert i slik "ok, bare bli ferdig med det så jeg kan få sove"-sex. :ler: Jeg vil gjerne ha noe ut av det selv, og da blir det ikke mye tid til soving. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...