AnonymBruker Skrevet 7. mars #1 Skrevet 7. mars Jeg har lagt merke til at damer som viser frem brystene sine, enten det er på moteuken i Paris, i tv program der man skal være mer eller mindre avkledd eller på den røde løperen sammen med Kanye West, har kjøpepupper (silikon) og jeg synes at alle slike bryster ser likedan ut. Er det ikke mer spesielt og spektakulært å vise frem naturlige bryster? Mange damer har jo flotte naturlige bryster som er mer unike og estetisk vakre, enn disse kulerunde harde silikonbrystene. Hva tenker dere? Anonymkode: 7bade...83e 3 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars #2 Skrevet 7. mars Jeg tenker at de som kjøper bryster ofte er mer opptatt av å vise dem fram og ha dem på utstilling, derfor har de kjøpt dem. Har i hvert hørt en del unge damer med silikonbryster som sier slike ting... Anonymkode: 6e533...3a0 2 2
AnonymBruker Skrevet 7. mars #3 Skrevet 7. mars Jeg har silikon, de er verken kulerunde eller harde 🤷♀️ Ser og kjennes ut som helt vanlige bryst. Anonymkode: 13228...88e
AnonymBruker Skrevet 7. mars #4 Skrevet 7. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har silikon, de er verken kulerunde eller harde 🤷♀️ Ser og kjennes ut som helt vanlige bryst. Anonymkode: 13228...88e Jeg tenker at du ikke kjøpte dine bryster for at de skulle se ut som det vi forbinder med silikon bryster-altså store og runde ? Ts Anonymkode: 7bade...83e
AnonymBruker Skrevet 7. mars #5 Skrevet 7. mars AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg tenker at du ikke kjøpte dine bryster for at de skulle se ut som det vi forbinder med silikon bryster-altså store og runde ? Ts Anonymkode: 7bade...83e Ja, jeg kjøpte dem fordi jeg hadde gått ned mye vekt og i tillegg fått barn, så de en gang store H-cupene mine var tynne lefser som hang ned til navlen. Jeg ville ha pupper som så ut som pupper igjen, og ikke hudfarga sokker festet til brystet. Er helt enig i at noen silikonpupper ser helt j**** ut. og det har med underhudsfett, størrelse på innlegg og plassering av innlegget å gjøre. Men nå er det jo en overflod av menn som digger det utseendet, så at noen kvinner velger å ha det er jo forståelig. Anonymkode: 13228...88e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå