AnonymBruker Skrevet 7. mars #1 Skrevet 7. mars Er det noen som vet hvordan Kuling dressene er i størrelse i forhold til Reima? Minsten har 86 i Reima sin dress nå. Anonymkode: 8100a...4fb
AnonymBruker Skrevet 7. mars #2 Skrevet 7. mars Jeg synes Kuling kanskje er litt store i størrelsen. Nå har jeg kun hatt vår/høst dress fra Kuling og vinterdress fra Reima, så litt usikker på sammenligningen. Her bruker treåringen 98 i vinterdressen fra Reima nå. Vår/høst dressen fra Kuling han brukte i fjor er str 92 og den er i grunn ganske romslig ennå og kan nok bruke den nå til våren også. Anonymkode: ee2e9...7c6
AnonymBruker Skrevet 7. mars #3 Skrevet 7. mars Reima er i hvertfall store i forhold til Reflex og polarn o pyret. Anonymkode: d737f...812 1
kjærring Skrevet 7. mars #4 Skrevet 7. mars AnonymBruker skrev (5 timer siden): Er det noen som vet hvordan Kuling dressene er i størrelse i forhold til Reima? Minsten har 86 i Reima sin dress nå. Anonymkode: 8100a...4fb Kuling er små i størrelsen. Vært nødt til å gå opp minst en størrelse hver gang. Reima er gode på størrelser
AnonymBruker Skrevet 7. mars #5 Skrevet 7. mars Kuling er litt mindre enn reima, men myyyye større enn reflex. Syntes reflex konsekvent er én størrelse mindre enn rema. Kuling er nærmere reima enn reflex. Anonymkode: da1e0...a01 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars #6 Skrevet 8. mars Syns kuling er mot sne til store i str Anonymkode: f4ea2...2ba
AnonymBruker Skrevet 8. mars #7 Skrevet 8. mars Vi har en Kuling dress i str 80. Barnet vårt er str 86 nå og den er fremdeles veldig stor. Vi bruker den, men må brette opp på armene. Hun har også en Kuling regndress i str 74, som også fremdeles er litt romslig. Vi har en Reima-dress også, i str 86. Den er ca like mye for stor som regndressen. Så jeg ville sagt at 74 tilsvarer en 86 for Reima. Anonymkode: 3950b...85f
AnonymBruker Skrevet 8. mars #8 Skrevet 8. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Vi har en Kuling dress i str 80. Barnet vårt er str 86 nå og den er fremdeles veldig stor. Vi bruker den, men må brette opp på armene. Hun har også en Kuling regndress i str 74, som også fremdeles er litt romslig. Vi har en Reima-dress også, i str 86. Den er ca like mye for stor som regndressen. Så jeg ville sagt at 74 tilsvarer en 86 for Reima. Anonymkode: 3950b...85f Hææ? Da er jo Kuling virkelig enorme i størrelsene og alt for stor i forhold til hva størrelsen tilsier. En str skal passe et barn i den høyden størrelsen oppgir, pluss litt voksetillegg. Reima sier de har 6 cm i voksetillegg. Da skal en størrelse passe fram til barnet er like høy som neste størrelse. Anonymkode: d737f...812 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå