Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som vet hvordan Kuling dressene er i størrelse i forhold til Reima? Minsten har 86 i Reima sin dress nå. 

Anonymkode: 8100a...4fb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes Kuling kanskje er litt store i størrelsen. Nå har jeg kun hatt vår/høst dress fra Kuling og vinterdress fra Reima, så litt usikker på sammenligningen. Her bruker treåringen 98 i vinterdressen fra Reima nå. Vår/høst dressen fra Kuling han brukte i fjor er str 92 og den er i grunn ganske romslig ennå og kan nok bruke den nå til våren også. 

Anonymkode: ee2e9...7c6

AnonymBruker
Skrevet

Reima er i hvertfall store i forhold til Reflex og polarn o pyret.

Anonymkode: d737f...812

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Er det noen som vet hvordan Kuling dressene er i størrelse i forhold til Reima? Minsten har 86 i Reima sin dress nå. 

Anonymkode: 8100a...4fb

Kuling er små i størrelsen. Vært nødt til å gå opp minst en størrelse hver gang. Reima er gode på størrelser 

AnonymBruker
Skrevet

Kuling er litt mindre enn reima, men myyyye større enn reflex. Syntes reflex konsekvent er én størrelse mindre enn rema. Kuling er nærmere reima enn reflex.

Anonymkode: da1e0...a01

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Syns kuling er mot sne til store i str

Anonymkode: f4ea2...2ba

AnonymBruker
Skrevet

Vi har en Kuling dress i str 80. Barnet vårt er str 86 nå og den er fremdeles veldig stor. Vi bruker den, men må brette opp på armene. Hun har også en Kuling regndress i str 74, som også fremdeles er litt romslig. Vi har en Reima-dress også, i str 86. Den er ca like mye for stor som regndressen. Så jeg ville sagt at 74 tilsvarer en 86 for Reima. 

Anonymkode: 3950b...85f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vi har en Kuling dress i str 80. Barnet vårt er str 86 nå og den er fremdeles veldig stor. Vi bruker den, men må brette opp på armene. Hun har også en Kuling regndress i str 74, som også fremdeles er litt romslig. Vi har en Reima-dress også, i str 86. Den er ca like mye for stor som regndressen. Så jeg ville sagt at 74 tilsvarer en 86 for Reima. 

Anonymkode: 3950b...85f

Hææ? Da er jo Kuling virkelig enorme i størrelsene og alt for stor i forhold til hva størrelsen tilsier. 

En str skal passe et barn i den høyden størrelsen oppgir, pluss litt voksetillegg. Reima sier de har 6 cm i voksetillegg. Da skal en størrelse passe fram til barnet er like høy som neste størrelse. 

Anonymkode: d737f...812

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...