Gjest Gjest Skrevet 9. mars 2006 #1 Skrevet 9. mars 2006 kjenner du i minste noen som har vært med i en slik type serie som Big Brother eller Villa Meduza, Robinson osv ?
Gjest Gjesta Skrevet 9. mars 2006 #2 Skrevet 9. mars 2006 Kjenner en som var med i første runde av Robinson, har aldri søkt på sånt selv
Gjest Gjesta Skrevet 9. mars 2006 #3 Skrevet 9. mars 2006 Nei, har aldri søkt og kommer nok heller ikke til å søke...
Gjest Bellatrix Skrevet 9. mars 2006 #4 Skrevet 9. mars 2006 Kjenner en som har vært med på Idol, men kunne ikke falle meg inn å søke på noe sånt selv.
Gjest Gjesta Skrevet 9. mars 2006 #5 Skrevet 9. mars 2006 Har aldri søkt på noe slikt selv, men kjenner noen som har vært med i Idol, Robinson, Muldvarpen og Fear Factor.
Gjest Gjest Skrevet 10. mars 2006 #6 Skrevet 10. mars 2006 Kjenner en som var med i første runde av Robinson, har aldri søkt på sånt selv ← hvem da?
Gjest Gjest Skrevet 10. mars 2006 #7 Skrevet 10. mars 2006 Har aldri søkt på noe slikt selv, men kjenner noen som har vært med i Idol, Robinson, Muldvarpen og Fear Factor. ← hvem da ?
Trampe Skrevet 10. mars 2006 #8 Skrevet 10. mars 2006 Det er da ingen grunn til å legge ut om hvem man kjenner av realitydeltagere...?? Jeg har heller aldri meldt meg på noen realityserier. Men jeg kjenner en som var med i Idol.
mito Skrevet 10. mars 2006 #9 Skrevet 10. mars 2006 (endret) Med mindre man har et sosialt nettverk av ytterst begredelig utbredelse, er det vel knapt nok mulig å ikke kjenne noen som har vært med på en realityserie Selv er jeg bestevenn med Rodney Endret 10. mars 2006 av mito
Gjest lilletroll Skrevet 10. mars 2006 #10 Skrevet 10. mars 2006 Har aldri vært med, men kjente en som var med i Temptation Island.
Gjest Gjesta Skrevet 10. mars 2006 #11 Skrevet 10. mars 2006 hvem da? ← Lite trolig at jeg kommer til å oute h*n her gitt. Han er fadderen til min søster, men hvilken sesonghan var med i/hvem han er har du ikke noe med
Gjest *Snart medlem* Skrevet 10. mars 2006 #12 Skrevet 10. mars 2006 Kunne aldri vurdert å være med i et realityprogram. Men jeg kjenner en som har vært med i Villa Medusa.
Gjest |H| Skrevet 10. mars 2006 #13 Skrevet 10. mars 2006 har aldri søkt, men kjenner en som var med i Idol.
Blackjack Skrevet 10. mars 2006 #14 Skrevet 10. mars 2006 Kjenner to som var med i Idol, og barndomskjæresten min var med i Big Brother ifjor. Plutselig begynte pappa å se Big Brother gitt!!
Gjest Gjest Skrevet 10. mars 2006 #15 Skrevet 10. mars 2006 Kjenner to som var med i Idol, og barndomskjæresten min var med i Big Brother ifjor. Plutselig begynte pappa å se Big Brother gitt!! ← fortelle da var det Laila, Therese, Line ?? hvorfor er det så vanskelig å navngi dem dere kjenner. Det kan de da umulig ta skade av
Gjest Gjesta Skrevet 10. mars 2006 #16 Skrevet 10. mars 2006 fortelle da var det Laila, Therese, Line ?? hvorfor er det så vanskelig å navngi dem dere kjenner. Det kan de da umulig ta skade av ← Er vel heller det at man ikke vil tilkjennegi at man faktisk kjenner de Men i mitt tilfelle, så var den jeg kjenner deltaker FØR det ble usigelig harry å være med i reality show, og gjorde en god figur.
Blackjack Skrevet 10. mars 2006 #17 Skrevet 10. mars 2006 fortelle da var det Laila, Therese, Line ?? hvorfor er det så vanskelig å navngi dem dere kjenner. Det kan de da umulig ta skade av ← Er ikke lesbisk, og jeg kommer heller ikke til å nevne navn.
Gjest Gjest Skrevet 10. mars 2006 #18 Skrevet 10. mars 2006 Har gått i parallellklasse med en som var med en kort stund i BB et år, og fetteren til samboern min meldte seg på Idol, men kom (meeeerkelig nok) ikke så langt at vi fikk sett noe særlig til han. Ellers tror jeg ikke jeg kjenner noen deltagere, men det skal innrømmes at jeg ikke har sett på alle seriene heller. Kjenner noen som kjenner noen, selvsagt.
Gjest Gjest Skrevet 10. mars 2006 #19 Skrevet 10. mars 2006 Er vel heller det at man ikke vil tilkjennegi at man faktisk kjenner de Men i mitt tilfelle, så var den jeg kjenner deltaker FØR det ble usigelig harry å være med i reality show, og gjorde en god figur. ← de som var med Robinsonekspidisjonen første gang (1999) Christer Falck Kathrin Bjørnstad Ingunn Brønstad Kari Devik Erik Espeseth Tore Hognset Mette C. Iversen Tore Jørgensen Gunnnar Myhr Elisa Røtterud Ole André Sivertsen (også kjent fra Newton) Bjørn E. Poppe Thorsen Mette K. Flem Ulvestad John Olav Vinge Ann-Iren Haugen Utne Hvilken av disse kjenner du ?
Gjest Gjesta Skrevet 10. mars 2006 #20 Skrevet 10. mars 2006 de som var med Robinsonekspidisjonen første gang (1999) Christer Falck Kathrin Bjørnstad Ingunn Brønstad Kari Devik Erik Espeseth Tore Hognset Mette C. Iversen Tore Jørgensen Gunnnar Myhr Elisa Røtterud Ole André Sivertsen (også kjent fra Newton) Bjørn E. Poppe Thorsen Mette K. Flem Ulvestad John Olav Vinge Ann-Iren Haugen Utne Hvilken av disse kjenner du ? ← Det sier jeg ikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå