Gå til innhold

Mystisk luftveisvirus

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og barna mine har fått et mystisk luftveisvirus.  Jeg har oksygenmetning på 91, 39,9 i feber, hodepine, snørrete, muskelsmerter og hoste. Barna har samme symptomer som meg. Vi er testet for Influensa A og B, korona, RS-virus og mykoplasma (jeg hjemmetest, barnet på legekontoret). Men hva kan dette være da? Slår koronatestene ut på de nye typene? Forkjølelse er vel usannsynlig med den feberen? Kom veldig plutselig. Ca 2-3 dagers inkubasjonstid mellom oppstart.

Anonymkode: 069cf...303

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er det viktig å vite hvilket av de 14-15 luftveisvirusene som sirkulerer i samfunnet man er angrepet av? 

Har man et normalt immunforsvar, håndterer det vel luftveisvirusene på høvelig vis uavhengig av hva de heter? 

Anonymkode: 77f70...686

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Hvorfor er det viktig å vite hvilket av de 14-15 luftveisvirusene som sirkulerer i samfunnet man er angrepet av? 

Har man et normalt immunforsvar, håndterer det vel luftveisvirusene på høvelig vis uavhengig av hva de heter? 

Anonymkode: 77f70...686

Har holdt på å stryke med et par ganger så det er greit å hvite hva det er for å kunne følge med. Går fort fra 91 i oksygenmetning, til drama.

Anonymkode: 069cf...303

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...