Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er snart ferdig i praksis som første års sykepleiestudent på sykehjem, og lurer på hva jeg kan gi i gave til veilederen min og også til avdelingen som fellesskap. Jeg har hatt en fantastisk fin praksisperiode med en veldig god veileder, så ønsker derfor å gi oppmerksomhet både til veileder og avdelingen. Er det noen som har noen tips til hva jeg kan gi? Jeg har en mannlig veileder om det har noe betydning.

Anonymkode: b1239...8f4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

I mine praksisperioder har jeg / de andre studentene jeg har vært på avdeling med kjøpt noe snacks til avdelingen i felleskap (typ 1-2 poser wtist elns.) Aldri gitt gave til kun veileder. 

Anonymkode: 4e854...960

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

En pose twist til vaktrommet for  alle. Det ender som regel med at sykepleierstudenter går mest med helsefagarbeidere på avdelingen. I alle fall på min arbeidsplass.  

Anonymkode: b7f1f...348

AnonymBruker
Skrevet

Twist er så kjedelig. Er kun det som gis. 
Ville heller bakt en kake og servert under lunsjen siste dag. 

Anonymkode: fc8e6...843

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ofte veileder, og litt snacks til vaktrommet og evt et hyggelig kort holder i massevis. ❤️🙂

Anonymkode: 34f7e...133

AnonymBruker
Skrevet

Hvis dere er flere på samme avdeling ville jeg bakt kake/boller/muffins/is og kjøpt noe snacks. Feks nøtteblanding, tørket frukt og en pose sjokolade. 

Er du alene ville jeg feks kjøpt en pakke melkehjerter eller noe annet du vet hun liker? Kanskje du har sett hun liker noe veldig godt, feks en type energidrikk, sjokolade, snack. Også kjøpt en pose sjokolade eller Jacobs trøfler til vaktrommet.

Anonymkode: 60714...c1f

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

I mine praksisperioder har jeg / de andre studentene jeg har vært på avdeling med kjøpt noe snacks til avdelingen i felleskap (typ 1-2 poser wtist elns.) Aldri gitt gave til kun veileder. 

Anonymkode: 4e854...960

Høres fornuftig ut. Å gi gave til personer som er ansvarlige for å godkjenne praksisperioden er upassende, og kan bli tatt ille opp. 

TS, tanken er sikkert god, men du bør nøye deg med å gi gave til avdelingen.

• Nyttig 1
Skrevet

Hos oss pleier praksis elevene/studentene å kjøpe en blomst eller konfekt til avdelingen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...