AnonymBruker Skrevet 7. mars #1 Del Skrevet 7. mars Jeg vil i helgen lage proteinpannekaker på cottage cheese og havregryn for første gang. Jeg har googlet og finner mange spennende oppskrifter. Men jeg ser at noen av oppskriftene bruker bakepulver, noen bruker natron og noen bruker ikke hevemiddel i det hele tatt. Er det noen som har erfaringer med hva som er lurt å gjøre og hva som vil bli resultatet om man bruker det ene eller det andre av hevemiddel - eller ingen av dem? Anonymkode: 6677e...ce4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars #2 Del Skrevet 7. mars Personlig har jeg oppi en liten teskje med bakepulver For meg handler det mest om teksturen man får med hevemiddel kontra uten. MEN jeg lager proteinlapper med mager kesam og proteinpulver. Anonymkode: ebad1...535 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 7. mars #3 Del Skrevet 7. mars Pleier ha en teskje bakepulver. Og nokså tjukk røre. Ikke rennende. Blir best da, syns jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 7. mars #4 Del Skrevet 7. mars Bruker aldri bakepulver i pannekaker. Liker de tynne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå