Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har fått beskjed om at baby ligger i seteleie i uke 32, og opplevd at den snur seg? 

Anonymkode: 57665...5d5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han snudde seg mange ganger etter det :) Vekslet mellom sete- og hodeleie flere ganger i uka. Lå i sete på kontrollultralyd 39+5, og lå plutselig i hodeleie igjen på termin da de satt meg i gang 😅

Anonymkode: 0e331...ce9

AnonymBruker
Skrevet

Min 3. lå i seteleie i uke 40, ble født med hodet først. 

Anonymkode: 8a819...11b

AnonymBruker
Skrevet

Uke 32 er tidlig i forhold til å vurdere hvordan den vil ligge ved fødselen, den kan snu seg mange ganger frem til da. Rundt uke 37 vil jordmor vurdere leie igjen og vurdere om du skal henvises til fødeavdeling for UL. Ingenting å bekymre seg for så tidlig som du er nå.

Anonymkode: b632b...847

Skrevet

Min mellomste lå i seteleie helt til uke 34 før han snudde seg. Jordmor bare bemerket det på kontrollene uten å antyde at det var grunn til bekymring eller tro at det ville ende med setefødsel. Det var tydelig at det vanligste er at de snur seg. 

AnonymBruker
Skrevet

Min lå i seteleie, snudde seg etter termin og lå med hodet først under fødsel. 

Anonymkode: a954c...094

AnonymBruker
Skrevet

Yngstemann lå i tverr i uke 38, og det var forventet at han kom i seteleie. Men, han snudde seg likegodt hele veien rundt og kom med hodet først i uke 39. Så mye kan skje på kort tid enda 😅 

Anonymkode: dc446...4e7

Skrevet

Ja, min nummer to festet seg aldri og snudde seg opp og ned alt for mange ganger, to dager før var han med rumpa ned, men han kom heldigvis rett vei :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...