roffe Skrevet 19. november 2002 #1 Skrevet 19. november 2002 Har du noen erfaringer om noen av disse mediene. Det er dyrt å kontakte spådamer, erfaring jeg sitter igjen med når jeg har tatt kontakt er at veldig mye stemmer. jeg leser horoskop, men masse er bare tilfeldige treff. har noen personlig horoskop og har den stemt til nå? takknemlig for svar! hilsen roffe :evil:
*Lillian* Skrevet 19. november 2002 #2 Skrevet 19. november 2002 YESSSS, endelig noen som skriver om dette! JEG VIL BLI SPÅDD!!!! Hvor,hvor?? Så det seriøse spørsmålet... Jeg har ingen erfaring med spådame eller synske eller sånt, men vil veldig gjerne få det! :blunke: Jeg vet ikke om jeg kan kalle det personlig horoskop (kanskje?) men iallfall sånn hvor ASC'en min ble funnet ut av og jeg fikk vite om meg selv liksom, hvordan jeg er som perosn. (Fikk det faktisk av ei her på KG!!) Det stemte kjempebra, jeg var nesten lamslått, for det var faktisk kun en beskrivelse av meg som person omtrent! (Litt stemte ikke såå godt, men det meste stemte nesten perfekt) Jeg synes iallfall uansett at alt sånt er interessant! Men jeg har altså ikke mer erfaring enn det. Er det noen som vet om noen seriøse synske i området her jeg bor, så pleeeeease send meg en PM, da... *blunke pent med øya -dådyrøyne* :blunke:
Lilly Skrevet 19. november 2002 #3 Skrevet 19. november 2002 Du kan gå inn her og bestille et gratis prøvnr. I Alternativt nettverk finner dere oversikt over mange som driver med slikt. http://www.altnett.no/
Gjest eminel Skrevet 19. november 2002 #4 Skrevet 19. november 2002 Det ser dødsartig ut å bli spådd, men jeg gjør det ikke, fordi det er altfor dyrt. Dessuten klarer jeg ikke å ta det alvorlig heller... Personlig horoskop tror jeg på. Det stemmer nøyaktig på meg :o Har fått personlige horoskop gratis på nettet.
Gjest KATTAstrofe Skrevet 19. november 2002 #5 Skrevet 19. november 2002 Jeg har fått stilt personlig horoskop, det var kjempespennende. Er så heldig å ha ei venninne som kan det meste om sånt, og horoskopet hun stilte var nøyaktig lik det en på alternativmessa stilte. Har åsså blitt spådd i handa, og det var forbausende likt horoskopet mitt (det han sa altså). Så nå vet jeg når jeg finner den rette og når jeg får barn, samt kjønn på barna En fin astrologiside: www.astro.com
Gjest Anonymous Skrevet 20. november 2002 #6 Skrevet 20. november 2002 Jeg har vært i kontakt med flere "spåkoner" pr. telefon. Jeg må faktisk si at jeg er meget positivt overrasket over hvor rett de har hatt mht den livssituasjon jeg er i nå, og den jeg har vært i. Framtiden må jeg nok si har vært mere diffus..men det kan jo også være at jeg ikke har kommet dit ennå. En annen ting er også at de alltid har hatt rett i sin beskrivelse av menn som jeg er "interessert" i, har i tankene når jeg ringer...men jeg kan likevel ikke påstå at de har hatt rett mht videre forhold med disse mennene. Derfor tror jeg at man kan styre litt av dette selv, via de tankene man har..Selve framtiden er det nok likevel en selv som har mest styring på(Man kan styre sin skjebne selv)De "ser" bare eventuelle muligheter!
Maeve Skrevet 22. november 2002 #7 Skrevet 22. november 2002 Jeg fikk tatt håndanalyse for 2 år siden, og det stemte masse! Men prisen var drøy synes jeg. Tarot har jeg hatt flere som har spådd, og det meste stemte der også! Så fikk jeg tatt en analyse hos ei synsk og det var nifs!! Alt stemte, og hun visste det meste om meg, til tross for det var kun navn og dato hun fikk. Fikk også vite hvem mine guider var. Spennende. Betalte ca 400 for den analysen. :blunke:
SuperNova Skrevet 22. november 2002 #8 Skrevet 22. november 2002 Jeg fikk håndanalyse en gang i Kuala Lumpur, av en utrolig frekk og sur kineser. Oppførselens hans til tross - det var absolutt interessant! Når vi føler at "ting stemmer" - så betyr det kanskje at vi får høre det vi gjerne vil høre... Jeg tror det er like viktig å lytte til det vi ikke føler stemmer så bra - for kanskje det er noen sider ved oss selv vi ikke er helt klar over at vi har. Personlig tar jeg ikke dette helt seriøst - mer som en slags avansert selskapslek. Men etter at jeg ble "spådd" av den frekke kineseren, fikk jeg faktisk et par ting å tenke på - og jeg kunne jobbe litt med meg selv. En slags form for personlighetsutvikling. (Men jeg tror ikke at noen kan forutsi at jeg skal møte en høy, mørk mann på en sydhavsøy i løpet av fem år...eller at jeg skal få tre barn...eller sånne ting.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå