AnonymBruker Skrevet fredag kl 07:28 #1 Del Skrevet fredag kl 07:28 Noen som har prøvd fat loss oil? Som skal smøres på de områdene man ønsker å fjerne fett. Noen som har erfaring med det? Anonymkode: 53c08...e4b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monican94 Skrevet fredag kl 07:39 #2 Del Skrevet fredag kl 07:39 🤣🤣 hørtes muffens ut, finnes INGEN quickfix for dette. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet fredag kl 07:42 #3 Del Skrevet fredag kl 07:42 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Noen som har prøvd fat loss oil? Som skal smøres på de områdene man ønsker å fjerne fett. Noen som har erfaring med det? Anonymkode: 53c08...e4b Og hvordan tenker du at dette skal kunne fungere fra utsiden av, og kun på de områdene du smører inn? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 07:42 #4 Del Skrevet fredag kl 07:42 Jeg tipper det hjelper deg dersom du har for mye penger og trenger en måte å bli kvitt pengene på Anonymkode: e8d39...f81 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 07:43 #5 Del Skrevet fredag kl 07:43 Høres ut som svindel. Lettjente penger for de som utnytter folks ønske om quick fix i stedet for å gjøre jobben selv. Anonymkode: 58c29...b31 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 07:44 #6 Del Skrevet fredag kl 07:44 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Noen som har prøvd fat loss oil? Som skal smøres på de områdene man ønsker å fjerne fett. Noen som har erfaring med det? Anonymkode: 53c08...e4b Det høres ikke særlig troverdig ut. Jeg tror dette kommer til å ha mye mer slankende effekt på din bankkonto enn på din kropp. Jeg ville styrt unna. Anonymkode: 5f5ee...b40 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå