AnonymBruker Skrevet 7. mars #1 Skrevet 7. mars Noen som har prøvd fat loss oil? Som skal smøres på de områdene man ønsker å fjerne fett. Noen som har erfaring med det? Anonymkode: 53c08...e4b
monican94 Skrevet 7. mars #2 Skrevet 7. mars 🤣🤣 hørtes muffens ut, finnes INGEN quickfix for dette. 2
Snublefot62 Skrevet 7. mars #3 Skrevet 7. mars AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Noen som har prøvd fat loss oil? Som skal smøres på de områdene man ønsker å fjerne fett. Noen som har erfaring med det? Anonymkode: 53c08...e4b Og hvordan tenker du at dette skal kunne fungere fra utsiden av, og kun på de områdene du smører inn? 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars #4 Skrevet 7. mars Jeg tipper det hjelper deg dersom du har for mye penger og trenger en måte å bli kvitt pengene på Anonymkode: e8d39...f81 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars #5 Skrevet 7. mars Høres ut som svindel. Lettjente penger for de som utnytter folks ønske om quick fix i stedet for å gjøre jobben selv. Anonymkode: 58c29...b31 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars #6 Skrevet 7. mars AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Noen som har prøvd fat loss oil? Som skal smøres på de områdene man ønsker å fjerne fett. Noen som har erfaring med det? Anonymkode: 53c08...e4b Det høres ikke særlig troverdig ut. Jeg tror dette kommer til å ha mye mer slankende effekt på din bankkonto enn på din kropp. Jeg ville styrt unna. Anonymkode: 5f5ee...b40 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå