Gå til innhold

Kan noen anbefale et hotell i nærheten av Finsbury Park i London?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi skal dit på konsert i juli. Jeg har sjekket en del av hotellene som kommer opp på google maps i nærheten, men mange av de har reviews der det står at det er veggdyr osv 😱

Anonymkode: 338fb...e14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Vi skal dit på konsert i juli. Jeg har sjekket en del av hotellene som kommer opp på google maps i nærheten, men mange av de har reviews der det står at det er veggdyr osv 😱

Bo et annet sted, dra inn og ut for konserten, det er ikke akkurat Londons triveligste område 

Anonymkode: 5edd7...f70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Premier inn pleier å ha ganske god standard. Tror det skal ligge et der oppe. Om man forhåndsbetaler bruker man også få veldig gode priser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slayer-konserten i juli? 🙂

Finsbury Park er ikke noe hyggelig område, og ikke noe sted å tilbringe kveldene. Forbauser meg ikke at det er shabby overnattingssteder der oppe.

Book et sentralt hotell i stedet, selv om det selvsagt koster mer. Både Victoria line og Piccadilly line går opp dit fra Oxford Circus, Leicester Square, Covent Garden etc. Reis opp med tuben, gå på konsert og kom dere til helsike ned derfra igjen – er mitt råd.

Finsbury Park-området varierer fra shady til rett og slett potensielt farlig.

Du kan sikkert google mer om dette.

Anonymkode: 83bd8...825

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...