Fjaselina Skrevet fredag kl 15:36 #21 Del Skrevet fredag kl 15:36 2-3 veker ved legetime som ikkje er akutt. Dersom det er akutt sjukdom, må vi ringe kl 8 samme morgon og håpe at det er plass hos vaktlegen. Det kan då sjølvsagt vere hos alle leger ved kontoret, sidan dei har ein turnus på å dekke akuttbehov. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 16:18 #22 Del Skrevet fredag kl 16:18 Stort sett ca tre uker. Fastlegen er tilstede tre dager i uka. Noen hastetimer legges ut på Helsenorge ettermiddagen før. Ellers må man ringe akkurat når de åpner. Ringer man om morgenen en dag fastlegen ikke er der, så er det stort sett alltid mulig å få time hos en annen. Men "vanlig" ventetid er altså ca tre uker, noe lenger om det er ferie imellom der. Anonymkode: d466c...298 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kittykat Skrevet i går, 20:07 #23 Del Skrevet i går, 20:07 Jeg får time alt fra 1-3 uker fram i tid. Det kommer an på hvor mye legen har å gjøre og hvilken tid på året det er osv. Haster det, så får jeg time samme dag, enten hos fastlegen min eller hos en av de andre legene på kontoret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #24 Del Skrevet 21 timer siden 2-3 uker vil jeg si, men det er gjerne mulig å få akuttime på dagen hvis jeg ringer tidlig nok. Legen min er derimot veldig rask med emeldinger, og jeg får ofte svar samme dag, eller vertfall neste. Anonymkode: b35c7...4b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #25 Del Skrevet 20 timer siden 4-5 uker ordinær time, akkuttime samme dag. Anonymkode: e339a...17b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå