Gå til innhold

Forstår ikke hva som skjer med han.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har møtt en fyr i ca 2 mnd. Han sendte meg meldinger i dag å spurte hva jeg gjorde og hvordan det gikk. Jeg sier han kan komme til meg en dag og han svarer ikke på det, liksom overser meldingen om det. Men veldig til å svare på alt annet før det spørsmålet kom. 

Har lagd en tråd tidligere om at det ble lagt ut et bilde der det ser ut som jeg kysser noen pga jeg tar ansiktet i nakken til en fyr for å gjemme meg for kameraet, mens de andre klarer å gjemme seg under capsen sin, kanskje han tror jeg kysset en annen, pga han så nok det bildet, men tørr ikke si så mye direkte til meg kanskje pga vi er såpass tidlig i relasjonen eller hva vi enn nå har.

Men… Virker som han er sur på meg siden han svarer ikke på akkurat det. Han tok jo fremdeles kontakt i dag da. Noen som har vært borti denne situasjonen før? 

Burde jeg spørre om han er sur på meg? Kanskje det er det han er ute etter? For å snakke om det? Han virket ellers kjempe glad i samtalen, men sa ikke ifra sist når han var ledig etter trening, for han sa ja til å finne på noe, og han skulle si ifra, så kom bildet ut, var der kanskje nesten 30 min, da sa han ikke ifra som han sa han skulle, og i dag gadd han ikke svare på invitasjonen min. Alt dette skjedde etter det bildet kom ut :S 

Anonymkode: 68ea3...7b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Har ikke lest den andre tråden, men hvis det er noe misforståelser på gang, så bør du vel ta initiativet til å oppklare.

Du kan spørre ham om han har sett x bilde, og forklare hva som skjedde, og si at du ønsker å oppklare slik at han ikke misforstår hva som skjedde.

Når han kontaktet deg og spurte om hvordan det gikk etc., så var kanskje tanken at han håpte du skulle si noe om det bildet.

Anonymkode: 3fa0f...80d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bare ignorer det og lat som ingenting, fortsett som før. Det er ikke sikkert han har hatt tid til å svare på meldingen din, men hvis han unnlater å svare i flere dager så ville jeg etterlyst svar og spurt om det er noe i veien. Hvis han tar opp bildet så forklarer du hva som skjedde. 

Anonymkode: 75870...c40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...