Lynn Tsui Skrevet 3. juni Forfatter #21 Skrevet 3. juni AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hei ts! Jeg har vært sykepleier i mange år. Min erfaring er at enhetsledere er litt fjernt fra avdelingene og får veldig veldig mye henvendelser. Har du vurdert å ta kontakt direkte med avdelingsledere? Det tror jeg kan være lettere for deg. Kjenner du noen sykepleiere? Kan de kanskje hjelpe deg gjennom å snakke med sin avdelingsleder? Ønsker deg lykke til. Anonymkode: 457e2...ee5 Hei igjen, Takk for medlinga. Og dessverre kjenner jeg ingen. Jeg har praksis nå i et sykehjem men de har ikke hjemmesykepleier. Det er rådgiver i ETAT FOR PSYKISK HELSE OG RUSTJENESTER – GODE LIV I ET INKLUDERENDE SAMFUNN som hjale meg om praksis for psykisk helse.
AnonymBruker Skrevet 3. juni #22 Skrevet 3. juni Lynn Tsui skrev (10 minutter siden): Hei igjen, Takk for medlinga. Og dessverre kjenner jeg ingen. Jeg har praksis nå i et sykehjem men de har ikke hjemmesykepleier. Det er rådgiver i ETAT FOR PSYKISK HELSE OG RUSTJENESTER – GODE LIV I ET INKLUDERENDE SAMFUNN som hjale meg om praksis for psykisk helse. Men hvilken kommune er du i nå? Alle kommuner har Hjemmesykepleie selv om kanskje ikke sykehjemmet har en base på stedet. Har du god tone med avdelingsleder der du er nå? Kan du snakke med henne om hun kan hjelpe deg ved å f.eks. snakke med avdelingsleder i hjemmesykepleien i kommunen? De er jo garantert på ledermøter og kjenner jo til hverandre innad i kommunen. Det verste som kan skje er jo at hun sier nei til å hjelpe deg. Men er du heldig så kanskje hun tar en telefon til leder i hjemmesykepleien på dine vegne ☺️ Anonymkode: 457e2...ee5
AnonymBruker Skrevet 3. juni #23 Skrevet 3. juni Send eventuelt mail til avdelingsledere i hjemmesykepleien i kommunen du er i? Forklar problemstillingen og be om de har tid til et møte med deg ☺️ be om og legg ved referanse fra leder der du er nå. Anonymkode: 457e2...ee5
Lynn Tsui Skrevet 3. juni Forfatter #24 Skrevet 3. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men hvilken kommune er du i nå? Alle kommuner har Hjemmesykepleie selv om kanskje ikke sykehjemmet har en base på stedet. Har du god tone med avdelingsleder der du er nå? Kan du snakke med henne om hun kan hjelpe deg ved å f.eks. snakke med avdelingsleder i hjemmesykepleien i kommunen? De er jo garantert på ledermøter og kjenner jo til hverandre innad i kommunen. Det verste som kan skje er jo at hun sier nei til å hjelpe deg. Men er du heldig så kanskje hun tar en telefon til leder i hjemmesykepleien på dine vegne ☺️ Anonymkode: 457e2...ee5 Jeg har fikk en praksis i Bergen og derfor jobber jeg der nå. Takk for informasjoen og jeg vil prøve å snakke med i morgen! Tusen takk!
AnonymBruker Skrevet 3. juni #25 Skrevet 3. juni Lynn Tsui skrev (1 minutt siden): Jeg har fikk en praksis i Bergen og derfor jobber jeg der nå. Takk for informasjoen og jeg vil prøve å snakke med i morgen! Tusen takk! Hvis du har mulighet til å flytte på deg er det kanskje lettere å få praksisplasser på småsteder uten store universitet. De har som regel ikke sååå mange studenter. Og da har de litt mer overskudd. Det kan også lønne seg å være litt åpen i forhold til når på året du har praksis. At du ikke er der samtidig som de får alle studentene fra universitetet. Anonymkode: 457e2...ee5
Lynn Tsui Skrevet 3. juni Forfatter #26 Skrevet 3. juni AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvis du har mulighet til å flytte på deg er det kanskje lettere å få praksisplasser på småsteder uten store universitet. De har som regel ikke sååå mange studenter. Og da har de litt mer overskudd. Det kan også lønne seg å være litt åpen i forhold til når på året du har praksis. At du ikke er der samtidig som de får alle studentene fra universitetet. Anonymkode: 457e2...ee5 Ja, du ha rett i. Men det er også vanskelig å finne kontakt med dem. I dag prøver jeg å finne kontakt på både Sogndal og Osterøy kommuner, men jeg finner dessverre ingenting.
Sandie Skrevet 3. juni #27 Skrevet 3. juni Lynn Tsui skrev (7 minutter siden): Jeg har fikk en praksis i Bergen og derfor jobber jeg der nå. Takk for informasjoen og jeg vil prøve å snakke med i morgen! Tusen takk! Har du vurdert å ta kontakt med Bemanningssenteret til Helse Bergen? De holder til på Haukeland Universitetssykehus. Du finner kontaktinformasjon her: https://www.helse-bergen.no/avdelinger/personal-og-organisasjonsavdelinga/bemanningssenteret/
Lynn Tsui Skrevet 3. juni Forfatter #28 Skrevet 3. juni Sandie skrev (1 minutt siden): Har du vurdert å ta kontakt med Bemanningssenteret til Helse Bergen? De holder til på Haukeland Universitetssykehus. Du finner kontaktinformasjon her: https://www.helse-bergen.no/avdelinger/personal-og-organisasjonsavdelinga/bemanningssenteret/ Takk for beskjeden. Jeg har ikke gjort det fordi mange ikke anbefaler å få praksis med sykehuset. Så jeg hadde kontakt med kommunen eller institusjoner. Jeg vil prøve, takk igjen! 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni #29 Skrevet 3. juni Lynn Tsui skrev (52 minutter siden): Ja, du ha rett i. Men det er også vanskelig å finne kontakt med dem. I dag prøver jeg å finne kontakt på både Sogndal og Osterøy kommuner, men jeg finner dessverre ingenting. Her er navnene på de ansatte lederne i Sogndal. Og også bilde med telefonnr til hjemmesykepleien. Her er link hvor du kan søke på ansatte og finne kontakt informasjon: https://www.sogndal.kommune.no/tilsette-i-sogndal-kommune.529913.nn.html Søk opp lederne og ta kontakt ☺️ Anonymkode: 457e2...ee5 1
Lynn Tsui Skrevet 3. juni Forfatter #30 Skrevet 3. juni AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Her er navnene på de ansatte lederne i Sogndal. Og også bilde med telefonnr til hjemmesykepleien. Her er link hvor du kan søke på ansatte og finne kontakt informasjon: https://www.sogndal.kommune.no/tilsette-i-sogndal-kommune.529913.nn.html Søk opp lederne og ta kontakt ☺️ Anonymkode: 457e2...ee5 Tusen takk for hjelpen! Du hjelper meg ganske mye:) 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni #31 Skrevet 3. juni Lynn Tsui skrev (2 timer siden): Tusen takk for hjelpen! Du hjelper meg ganske mye:) Bare hyggelig ☺️ Anonymkode: 457e2...ee5
AnonymBruker Skrevet 10. juni #32 Skrevet 10. juni Kan du evt kontakte nav? De pleier å kunne bidra med å få folk ut i jobb, for eksempel gjennom praksisplass ☺️ Anonymkode: f39e3...d21
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå