Gå til innhold

Kyssing i langt forhold

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ingen av oss er spesielt fysiske av oss. Vi har i hvertfall ikke fysisk berøring, kyssing. Og intimitet som noe kjærlighetsspråk for å si det sånn.

Vi «nusser» ofte når vi sier god natt.

Anonymkode: 5c742...2ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vært sammen i 20 år. Kysser når vi drar til hvert vårt på morgenen, kysser hver gang vi treffes etter arbeid, kan fint kysse sporadisk i løpet av tiden vi tilbringer samme  og gir hverandre alltid et kyss når vi legger oss for å sove. Det blir 4-5-6-7 kyss i løpet av en dag. 

Kyssing er underkommunisert som den enkleste veien for å beholde intimiteten i et forhold. 

Anonymkode: 3f918...4f2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kysser flere ganger til dagen faktisk. Vi er langt ifra sånne nyforelskede par, men kyssing gjør vi faktisk. Har vært sammen 16 år. 

Anonymkode: 39720...6bd

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min vil nesten aldri kysse. Redd for sykdom og bakterier. Kjipt! Sammen i fem år

Anonymkode: 52ae5...010

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Min vil nesten aldri kysse. Redd for sykdom og bakterier. Kjipt! Sammen i fem år

Anonymkode: 52ae5...010

Så trist. 

Anonymkode: 77547...de2

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kysser sjelden. Jeg har aldri likt det. Vært sammen i 22år.

Anonymkode: 3eacc...589

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart 25 år sammen. Kysser flere ganger om dagen. Kliner bare når vi har sex da. 

Anonymkode: c109f...7c7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sammen i 18 år. Kysser hver eneste dag, flere ganger om dagen. Minimum om morgenen før jobb (i helgene når vi står opp), når jeg kommer hjem fra jobb (han jobber hjemmefra), hvis en av oss forlater huset i løpet av dagen og når vi kommer hjem igjen, samt bestandig når vi legger oss. I praksis kysser vi langt oftere enn dette, som regel hver gang vi går forbi hverandre. 

Sex minst et par ganger i uka. Krangler ikke så veldig ofte, kanskje maks en gang i året? Mest jeg som krangler da, han er ikke særlig kranglete av seg. :P

Anonymkode: 7503e...1fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sammen i 23 år. Begge disse tingene går litt i bølger. Det er egentlig en fin ting, for når vi er inne i en mer intim periode føles det veldig nært og ekte, og ikke som rutine. Men generelt; slik raskt kyss på munnen; ofte, uten at vi har noen rutiner. Klining, kun ved sex. 

Krangling; lite, på grunn av han 😅 Jeg kan være veldig hissig, han er helt rolig.

Anonymkode: 83dc7...5f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Min man sluttet først med å kysse meg farvel, og så god natt, tror det var begynnelsen på slutten av intimitet, sex og kjærlighet. 
Hadde jeg visst det var så viktig hadde jeg insistert mer. 

Anonymkode: 4d2dd...ad7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 6.3.2025 den 23.24):

Dere som har vært sammen i rundt 10 år eller mer. Kysser dere jevnlig fortsatt? Hver dag? Hver uke eller måned?

Har har det skjedd en tydelig forandring etter vi bikket 10 år. De første 6-7 årene kysset vi nesten hver dag, ihvertfall 2-3 ganger i uken. Bare sånn enkelt kjærestekyss, men hendte også vi klinte til 5-10 sekunder.

Nå kysser vi 1-2 ganger i måneden (utenom ved sex). 

Og for første gang så lenge vi har vært sammen er det hele 7 uker siden vi bar hatt sex og det er ikke noe tema heller😳

Tyder dette på at forholdet er på vei nedover eller høres det normalt ut?🙈 

Sånn til info forøvrig så krangler vi 1-2 ganger i måneden, noen ganger litt mer andre ganger litt mindre. Men ikke mer enn vi alltid har gjort😆 Og har tenkt vi er normale på dette området.

Anonymkode: 0f07d...171

Når dere krangler oftere enn dere har sex tenker i alle fall jeg at dere har kommet til et punkt der dere må ta tak og gjøre noe med forholdet.

Anonymkode: 2b22b...00c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...