Gå til innhold

Faglig overnattingstur med jobb - leirskole opplegg med 5-8 på hvert rom. Er jeg sær som ikke vil?

AnonymBruker
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Vi skal på avdelingstur i april. Vi er 35 i avdelingen og vi skal til en slags leirskole med køyesenger og 5-8 personer på hvert rom. Det er planlagt 3 overnattinger og faglig innhold i tillegg til teambuilding.

Jeg har ikke noe problem med teambuilding, men jeg vil virkelig ikke dele rom med kolleger. Det gjør at jeg gruer meg til turen, og har mest lyst til å bli hjemme. Sjefen er veldig opptatt av at vi skal reise på tur sammen, og at det er viktig å bruke mye tid sammen. Han valgte bevisst leirskole-aktig overnatting for at vi skal bli mer kjent. 

Hvordan hadde dere reagert på å dele rom med så mange kolleger du ikke kjenner så godt? Er det bare jeg som er skikkelig sær som ikke vil? Hadde dere presset dere til å bli med, eller ville dere sagt ifra om at det er uaktuelt?

Anonymkode: 2691c...6b2

• Liker 8
  • Hjerte 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde sagt i fra. Jeg ville ikke dele rom med 5-8 kollegaer. 

• Liker 35
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hva er grunnen til at du ikke vil dele rom? 

Ta med deg ørepropper og sovemaske, så merker du ingenting til de andre. 

Anonymkode: 87e24...9d6

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei takk 🙈 Vi får alltid enerom på overnattingsturer heldigvis. 

Anonymkode: 32396...871

• Liker 30
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hadde vært heeelt uaktuelt 

• Liker 29
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det hadde selvfølgelig vært uaktuelt.

Jeg hadde ikke delt et hotellrom med én kollega jeg kjenner godt heller. Sove gjør jeg alene eller med barna eller kjæresten. 

Anonymkode: 0657e...bf0

• Liker 43
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er voksen og deler ikke rom med kolleger. 

Anonymkode: 70933...78a

• Liker 40
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sånn med tanke på at det kun er en annen kvinnelig ansatt her, hadde jeg ikke vært særlig komfortabel med å ligge på rom med mine mannlige kolleger. Kvinnelig hadde forsåvidt gått greit. Har drevet med idrett på høyere nivå, og der delte vi alltid rom, så der er jeg litt herdet. Men ville nok likevel helst hatt rom alene. 

Anonymkode: d4224...a70

• Liker 8
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Null problem....! Drevet såpass mye med idrett oppigjennom årene og delt såpass mye rom med kjente og mindre kjente at det går ut på det samme...

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ikke f***. Deler kun rom med nærmeste familie, knapt det! 

Anonymkode: ee70e...865

• Liker 14
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Helst ikke! Liker ikke å sove med andre enn mann og eventuelt barn på ferietur. Jeg har behov for alenetid. Kunne sikkert likt en sånn type tur da jeg var yngre. 
Er det obligatorisk å dra? 

Anonymkode: 8f958...d6a

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Forstår deg godt. Flere netter på fellesrom hadde jeg ikke likt. Hadde trolig sovet dårlig. Ville sagt i fra at jeg ikke ønsker dette

Anonymkode: b9c77...d48

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Haha det hadde vært helt uaktuelt og jeg hadde mistenkt hjerneslag hos sjefen hvis noe sånt ble foreslått. Den eneste måten jeg kunne blitt med på en jobbtur er hvis det virkelig var faglig nyttig og vi bodde på et lekkert hotell med hver våre rom og gratis spabesøk. 

Anonymkode: b71d5...275

• Liker 17
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hva er grunnen til at du ikke vil dele rom? 

Ta med deg ørepropper og sovemaske, så merker du ingenting til de andre. 

Anonymkode: 87e24...9d6

Vi har dårlig arbeidsmiljø, og veldig hard tone. Det krever mye av meg å være sammen med dem, og jeg kan ikke være meg selv. Da trenger jeg pusterom der jeg kan være alene for å koble av og lade batteriene. Deler jeg rom får jeg ikke det. Når turen er så lang er jeg redd jeg ikke klarer å skjule at jeg mistrives.

• Liker 4
  • Hjerte 30
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Helst ikke! Liker ikke å sove med andre enn mann og eventuelt barn på ferietur. Jeg har behov for alenetid. Kunne sikkert likt en sånn type tur da jeg var yngre. 
Er det obligatorisk å dra? 

Anonymkode: 8f958...d6a

Jeg opplever det som obligatorisk, men har ikke prøvd å si nei, så vet ikke sikkert.

• Liker 1
  • Hjerte 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Helt uaktuelt. Merkelig at man ikke har mulighet til å betale for enerom! Utrolig dårlig opplegg!!!

Jeg hadde seriøst ikke orket det der! Uansett hvor mye jeg liker kollegaene mine! 

Anonymkode: c7fce...7e9

• Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Med utgangspunkt i egne kollegaer så hadde jeg heller gnagd av meg armen. Høres veldig spesielt ut, det konseptet. Noen ledere tror virkelig at alle lever kun på jobb som dem selv. 

Anonymkode: 96c50...f8a

• Liker 13
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...