AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden Har ikke hatt problemet før i andre boliger og lurer på hva årsaken kan være, og hvem jeg kan kontakte for å få fikset dette - om det i det hele tatt kan fikses. Snakket med en nabo for en tid tilbake som hadde samme problemet (men hun har flyttet nå). Bor i blokk. Det er skumle greier å steke biff og andre ting hvor det blir en del os da vifta ikke trekker raskt nok unna. Jeg rengjør den èn gang i året og har sett oppi uttaket/inntaket(?), så det er ikke mangel på rengjøring som er problemet. Det hadde vært kjempe fint å kunne steke ting og tang på høy varme uten å utløse brannalarmen. Anonymkode: ccaca...2ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden Hvis du legger et tørk kjøkkenpapir under vifta, suges det fast? Det gjør det hos meg, håndverker jeg hadde sa at dette da var normalt og at jeg ikke kunne forvente bedre trekk... Her går brannalarmen støtt... Bor i 1 etg, 4 etg blokk med vifte på taket om det har betydning. Anonymkode: 5aa73...264 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden Er det kullfiltervifte eller trekkes luften ut av bygningen? Er den relativt ny, gammel? Vet du hvilken modell det er? Jeg synes ærlig talt rengjøring 1 gang i året høres lite ut, om dette også inkluderer filteret (og ikke bare grundig rundvask så langt opp i systemet du kommer). Det bør vel helst gjøres hver 3. måned, eller minst et par ganger i året. Det er jo også veldig lett å bare kjøre den en runde i oppvaskmaskinen, så ingen grunn til å slurve med dette, særlig når du opplever funksjonssvikt. Anonymkode: 7f166...368 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå