AnonymBruker Skrevet fredag kl 10:01 #61 Del Skrevet fredag kl 10:01 Jeg kan varme pølsene i kokt vann innendørsn men kan og bare varme i mikroen. Kan til og med spise pølsa kald Utendørs griller jeg den. Anonymkode: 942c3...37e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 10:03 #62 Del Skrevet fredag kl 10:03 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hverken hunder eller mennesker har godt av pølse nei. Sykt at folk hater barn så mye at de serverer dem noe som ikke engang er egnet som hundemat. Anonymkode: 3abec...a59 LOL Anonymkode: 942c3...37e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 10:03 #63 Del Skrevet fredag kl 10:03 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg kan varme pølsene i kokt vann innendørsn men kan og bare varme i mikroen. Kan til og med spise pølsa kald Utendørs griller jeg den. Anonymkode: 942c3...37e Badass! 😅 Anonymkode: a7550...fb6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 10:04 #64 Del Skrevet fredag kl 10:04 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Badass! 😅 Anonymkode: a7550...fb6 Hahahaha ja tydeligvis 🤣 Anonymkode: 942c3...37e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlitrendeSjokolade Skrevet fredag kl 10:08 #65 Del Skrevet fredag kl 10:08 Grillpølser er best når de stekes eller grilles😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 10:09 #66 Del Skrevet fredag kl 10:09 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Alle sunnmørske bestemødre i kjøkkentjeneste på basarer og bedehusfester er uenige! Pølsene skal KOKES i en stor, grå kjele og der skal de ligge i vannet helt til det er tomt 😤🤌 Anonymkode: 2b313...5ff Med fare for å høres dum ut: Hvorfor benyttes det ikke bare wienerpølser? Anonymkode: 7a843...303 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
micromaya Skrevet fredag kl 10:13 #67 Del Skrevet fredag kl 10:13 (endret) AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg er fra en større by på Østlandet og hadde aldri engang hørt om koking/trekking av grillpølser før jeg ble voksen. Jeg trodde ikke det var sant engang, det var virkelig helt fremmed for meg. Anonymkode: 9c3c1...561 Jeg er 52 år og fra Oslo. Jeg hadde ikke hørt om dette før nå! 😅 Det høres helt forferdelig ut. Grillpølser skal grilles eller stekes, wienerpølser trekkes. Men hver sin lyst, åpenbart. Festlig at noe så enkelt som pølser viser seg å ikke være så enkelt likevel :). Endret fredag kl 10:13 av micromaya 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 10:14 #68 Del Skrevet fredag kl 10:14 Grillpølser skal aller helst grilles på bål! Alternativt grilles på grill. Til nød kan de stekes i stekepanne. Alt annet er fullstendig uaktuelt! Koking må være det værste jeg har hørt😰 Anonymkode: 9862c...a0f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet fredag kl 10:18 #69 Del Skrevet fredag kl 10:18 Grillpølsa skal grilles/stekes i stekepanna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 10:21 #70 Del Skrevet fredag kl 10:21 Har dampet grillpølser til nød en gang, men ikke noe vi gjør til vanlig, nei! Absolutt ikke! Anonymkode: 91422...e22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 10:25 #71 Del Skrevet fredag kl 10:25 Kun wiener skal kokes/dampes. Alt annet stekes eller grilles. Anonymkode: 344c4...f95 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nattogdag Skrevet fredag kl 10:26 #72 Del Skrevet fredag kl 10:26 Wienerpølser som trekkes i buljong, med lompe, ferdig snakka 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 10:28 #73 Del Skrevet fredag kl 10:28 Sterke følelser for ei pølse! Anonymkode: 47dd8...73f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 10:29 #74 Del Skrevet fredag kl 10:29 Det heter ikke "koke pølser", det er ingen som gjør det. Pølser trekkes. Anonymkode: 88bbf...ab0 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 10:29 #75 Del Skrevet fredag kl 10:29 Koker steker eller griller. Kommer helt an på. Noen ganger mikrobølgeovn eller airfryer til og med. Har overlevd sålangt. Pølser er uansett krisemat, noe enkelt, barnebursdag. Anonymkode: 9814c...eed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet fredag kl 10:29 #76 Del Skrevet fredag kl 10:29 AnonymBruker skrev (13 timer siden): ?!?! Noen sa til meg at bare vi sunnmøringer koker grillpølser. Er det sant? Anonymkode: 2b313...5ff Har kokt de ja men de blir jo slett ikke like gode da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 10:31 #77 Del Skrevet fredag kl 10:31 Jeg trekker, steker eller griller grillpølser, jeg har dem i pølsegratenger og pølselapskaus. Det samme gjør jeg med andre typer pølser. Synes sånne industrilagede pølser smaker nokså likt uansett, å bli opprørt over at noen foretrekker å koke/trekke/dampe en grillpølse blir en latterlig form for snobberi. Anonymkode: 2b58e...9e6 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morpheus Skrevet fredag kl 10:33 #78 Del Skrevet fredag kl 10:33 Fytte rakkern. De blir så vassne og ekle! Wienerpølser skal kokes. Grillpølser skal stekes/grilles. Men et tips er å steke eller grille wienerpølser. Da blir pølseskinnet skikkelig crispy og gir god smak. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 10:33 #79 Del Skrevet fredag kl 10:33 Koke pølser? Man trekker pølser på 80 grader. Anonymkode: 404f2...ef2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 10:33 #80 Del Skrevet fredag kl 10:33 Morpheus skrev (Akkurat nå): Wienerpølser skal kokes. Wienerpølser skal ikke kokes, de skal trekkes. Anonymkode: 404f2...ef2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå