Gjest kollektiva Skrevet 9. mars 2006 #1 Skrevet 9. mars 2006 Jeg bor med to jenter. er selv jente. så fort de har gått uten sex 1 uke så roper de titt og ofte: "ååh hvordan skal jeg overleve? har ikke fått pikk på 1 uke", eller "K har dratt...nå blir det 3 uker uten sex, hvordan takler jeg dette"? (K er pulevennen til hun ene). Jeg føler det ikke sånn. Jeg kan fint gå flere mnd uten sex. Selvfølgelig savner jeg nærhet OG sex innimellom selv. Men jeg flyr jo ikke på veggen for det. Er jeg unormal som ikke føler det sånn? Når de ikke har gutter i omgangskretsen sin så "leter" de ofte febrilskt etter en ny pulevenn også. De mener selv de blir så "desperate" etter sex, at de MÅ ha en å pule med...
Gjest The conservative Skrevet 9. mars 2006 #2 Skrevet 9. mars 2006 Selvfølgelig så er du ikke unormal! De to venninnene dine hørtes utrolig overfladiske og temmelig vulgære ut..
Gjest Stell@ Skrevet 9. mars 2006 #3 Skrevet 9. mars 2006 Selvfølgelig så er du ikke unormal! De to venninnene dine hørtes utrolig overfladiske og temmelig vulgære ut.. ← enig. du er ikke unormal bare fordi du ikke vil ha kuk hele tiden nei. Syns det heller hørtes ut som om det er dem som har et problem jeg da.
Phantasy Skrevet 9. mars 2006 #4 Skrevet 9. mars 2006 Er det noen som er "unormale" her, så er det vel de. Kanskje de som har et "problem" i den forstand. Seff, kan bli sånn sjøl, men langt ifra så ille..
Jaheira Skrevet 9. mars 2006 #5 Skrevet 9. mars 2006 Er ikke unormalt det. Isåfall er jeg og unormal. Er singel og har ikke hatt sex på 8mnd, og det går helt greit for meg. Savner jo kos,nærhet og sex innimellom, men gidder ikke å fly på byen kun for å få meg litt for ei natt.
hecuba Skrevet 9. mars 2006 #6 Skrevet 9. mars 2006 Jeg tror det ligger mye i kjeften til romkameratene dine. Eller så er det noen som kjør "sex og singelliv" til en hobby. Men det ligger også mer i imaget/kjeften enn selve behovet. Du er ikke unormal. Jeg reagerer også på at folk snakker sånn, enten det er jente eller gutt.
Gjest Gjest Skrevet 10. mars 2006 #7 Skrevet 10. mars 2006 men gidder ikke å fly på byen kun for å få meg litt for ei natt. Nå? Kanskje det hadde blitt litt på meg og
mito Skrevet 10. mars 2006 #8 Skrevet 10. mars 2006 Huff, for et språk. Det er vel sånn ungdommen blir av å se på music videos og Miami Vice.
punktom Skrevet 10. mars 2006 #9 Skrevet 10. mars 2006 Huff, for et språk. Det er vel sånn ungdommen blir av å se på music videos og Miami Vice. ← hehe, ja huff denne Miami Vice. Nå er det på tide at de tar den serien av skjermen.
Gjest lurven Skrevet 10. mars 2006 #10 Skrevet 10. mars 2006 hey ikke sleng dritt om miami vice. det er helt uskyldig. er nok mer riktig å legge skylda på sex and the city
Gjest Bite me Skrevet 10. mars 2006 #11 Skrevet 10. mars 2006 Syns ikke det høres ut som om det er noe galt med deg i allefall.
Gjest gjest1 Skrevet 10. mars 2006 #12 Skrevet 10. mars 2006 Jeg vil gjerne ha MIN pulevenn som også heter K. sin pikk hele tiden, men jeg overlever da uten. Be dem holde kjeften.
Gjest Emeldina Skrevet 10. mars 2006 #13 Skrevet 10. mars 2006 Høres ut som om Samantha i Sex&TheCity er deres store forbilde! Du er ikke unormal, i alle fall.
Gjest Gjest Skrevet 10. mars 2006 #14 Skrevet 10. mars 2006 Ærlig talt! Er DE unormale bare fordi de vil ha pikk??? Kan man ikke innse at folk er forskjellige uten å måtte rakke ned på en part? Kvinner kan faktisk ha kraftig sexlyst de og!
Gjest Jalileh Skrevet 10. mars 2006 #15 Skrevet 10. mars 2006 Ærlig talt! Er DE unormale bare fordi de vil ha pikk??? Kan man ikke innse at folk er forskjellige uten å måtte rakke ned på en part? Kvinner kan faktisk ha kraftig sexlyst de og! ← Handler ikke om at de vil ha pikk, gjør det vel? Det handler vel heller om at de blir desperate etter en uke uten pikk.
Gjest Gjest Skrevet 10. mars 2006 #16 Skrevet 10. mars 2006 Det gjør da jeg også på den tiden.... Det hele kommer vel an på hvor mye man er vant til fra før, gjør det ikke?
Mossa Skrevet 11. mars 2006 #17 Skrevet 11. mars 2006 Strengt tatt er det vel ingen av partene her som er unormale. Du er ikke unormal for å klare deg uten, og de er ikke unormale for at de ønsker seg noe hele tiden...dere er bare rett og slett forkjellige!!
Freyja Skrevet 11. mars 2006 #18 Skrevet 11. mars 2006 Godt sagt, Mossa! Men samtidig kjenner jeg at jeg blir litt når jeg leser kollektivas innlegg. Wow Wow Wow! Jeg har en å dele livet mitt med, og vi kan gå en hel måned uten sex om det er mye som skjer. Greit nok; vi koser mye, ligger inntil hverandre om natten, gir hverandre klemmer og kyss "hele" tiden og holder mye rundt hverandre, så jeg mangler ikke NÆRHET. Kanskje jentene har for lite nærhet i livet sitt? Hadde en periode som singel, hvor jeg trodde det var sex jeg savnet, men testet ut ONS, og fant ut at det nok ikke var det. Jeg savnet egentlig en armkrok... Samtidig - man skal vel ikke dømme noen for en sterk sexdrift. Vi er alle forskjellige...
mito Skrevet 11. mars 2006 #19 Skrevet 11. mars 2006 Strengt tatt er det vel ingen av partene her som er unormale. Du er ikke unormal for å klare deg uten, og de er ikke unormale for at de ønsker seg noe hele tiden...dere er bare rett og slett forkjellige!! ← Kanskje noen bør slå opp i ordboken etter definisjonen på 'normal'
Flowery Skrevet 11. mars 2006 #20 Skrevet 11. mars 2006 Men OM de trenger sex hele tiden er det vel ikke nødvendig å SI det hele tiden. Det er det som gjør dem så vulgære.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå