AnonymBruker Skrevet 11. mars #41 Del Skrevet 11. mars AnonymBruker skrev (På 6.3.2025 den 22.20): Trenger ikke ødelegge livsstilen når man bare kan stikke ned på bare ved 03-tiden for å hente damer , uten å bruke masse på inngang og øl? Anonymkode: e0be2...c27 Kjekkaser trenger ikke å sjekke opp drita fulle white trash damer kl. 03 på natta. Det er dog kanskje det beste tidspunktet for en incel å se etter noen som kanskje sovner på nachspiel. Anonymkode: 76c0f...ab9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars #42 Del Skrevet 11. mars Ja!! Jeg takler det ikke. Jeg begynner å grine. Og så går jeg rundt og griner og buhu. Går på kino med en stor popcorn meny og gråter litt mellom drama pausene. Anonymkode: 37e0e...b3d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars #43 Del Skrevet 11. mars Jeg tenker TS, at dem som har trukket et godt lodd utseendemessig i livet er heldig. Unner dem det, så får dem av oss som ikke var heldig bare være single Anonymkode: ed38f...34c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars #44 Del Skrevet 11. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja!! Jeg takler det ikke. Jeg begynner å grine. Og så går jeg rundt og griner og buhu. Går på kino med en stor popcorn meny og gråter litt mellom drama pausene. Anonymkode: 37e0e...b3d Ikke jeg heller, store depresjoner og selvmordsanker. Anonymkode: 76dc0...e2a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cartman Skrevet 12. mars #45 Del Skrevet 12. mars Vinterjenta skrev (19 timer siden): Kan love deg at kvinner 21-23 syns menn 30+ er hauggamle. I alle fall om mannfolka er 40+. Da havner man i kategorien ‘gammel gris’. Jeg legger meg for å sove kl 21-22. Kvinner på den alderen interesserer meg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars #46 Del Skrevet 12. mars TS sin innfallsvinkel blir litt merkelig. Hvis man først skulle bygge opp en motsetning her, så ville den ikke vært mellom yngre og eldre menn, men mellom de mennene som har draget og de som ikke har det. At noen menn har mer draget enn andre og dermed lettere får med seg damer hjem fra byen, er bare sånn det er. Sånn var det på 1990-tallet da jeg var i tjue-årene og mye ute på byen, og sånn er det sikkert i dag. I yngre dager kunne jeg kanskje vært litt misunnelig på de som hadde mer draget enn meg, men det måtte man bare finne seg i. Nå driter jeg i hva såkalt unge kjekkaser får med seg hjem eller ikke. Og for å være helt ærlig så har jeg nå som nyskilt noen og femtiåring fått pult betydelig mer (med kvinner på min egen alder, nei "alle" menn går ikke etter unge damer, de fleste tilpasser målgruppen for sine framstøt til sin egen alder og attraktivitetsnivå) enn det jeg fikk som singel ung mann ute på byen den gang da😁 Anonymkode: 31124...c0d 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå