AnonymBruker Skrevet fredag kl 17:01 #21 Del Skrevet fredag kl 17:01 Jeg tror ikke noe på det, eller at den mannen eksisterer (annet enn i hodet ditt). Og jeg er visstnok en slik mann, om jeg skal lytte til mine ekser og venninner/kolleger, som stadig lurer på hvorfor jeg er singel. Som liksom bare kan gå ut og velge og vrake 🙄 ingen kan det. Samtidig får jeg inntrykk av at dette innlegget er ment å skulle provosere oss eldre menn? Enda så «tabu» det er, så tror jeg nok det er de eldre mennene som stikker av med de unge damene - enda så mye damene forfekter at det er avskyelig, kvalmt osv. Det er i alle fall mitt inntrykk, og stemmer godt overens med egne erfaringer. Men vi skaper vel den verden vi selv lever i… Anonymkode: 605c5...d79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lava Anne Skrevet fredag kl 17:10 #22 Del Skrevet fredag kl 17:10 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Trenger ikke ødelegge livsstilen når man bare kan stikke ned på bare ved 03-tiden for å hente damer , uten å bruke masse på inngang og øl? Anonymkode: e0be2...c27 Gjerrig eldre mann som drømmer om å plukke brisne/damer fra bar klokka 0300. Ikke sjarmerende. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinterjenta Skrevet fredag kl 18:43 #23 Del Skrevet fredag kl 18:43 Hvis disse eldre karene har dette problemet, vil jeg anbefale løsningen: Date damer på din egen alder. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cartman Skrevet i går, 18:05 #24 Del Skrevet i går, 18:05 Jeg legger meg stort sett mellom 21 og 22. Når det er sagt så blir jeg aldri misunnelig på andre mennesker. Jeg har mine egne målsetninger og planer. Andre får gjøre hva de vil. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå