AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:50 #1 Del Skrevet torsdag kl 20:50 De kan komme henslengt inn på baren kl 03.00 og dra med seg hvilken som helst dame hjem bare ved å stå i døra og blunke litt? Anonymkode: e0be2...c27 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:55 #2 Del Skrevet torsdag kl 20:55 Personlig så er jeg aldri i noen bar 03.00 så det vet jeg ingenting om. Som mann 55, så er det nok av eldre villige kvinner der ute så det jevner seg nok ut. Anonymkode: 0b3ce...3f8 5 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 21:02 #3 Del Skrevet torsdag kl 21:02 Merkelig at de kan dra med seg hvemsomhelst når veldig mange kvinner ikke har hatt ons, eller har prøvd og forkastet slikt. Anonymkode: 6cd17...1b6 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 21:09 #4 Del Skrevet torsdag kl 21:09 Har jeg aldri opplevd eller hørt om. Er du ung kjekkas, eller kåt gammal røy ? @bullehurk kanskje ? Anonymkode: 76dc0...e2a 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 21:14 #5 Del Skrevet torsdag kl 21:14 Tror det er veldig få kjekkaser på barer kl 03.00, de surfer vel rundt på Tinder for å finne babes der. På natta sover de skjønnhets søvnen sin, slik at de er klare til vekttrening og proteiner dagen etterpå. Sixpack kommer ikke av seg selv. Anonymkode: 0b3ce...3f8 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 21:20 #6 Del Skrevet torsdag kl 21:20 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Tror det er veldig få kjekkaser på barer kl 03.00, de surfer vel rundt på Tinder for å finne babes der. På natta sover de skjønnhets søvnen sin, slik at de er klare til vekttrening og proteiner dagen etterpå. Sixpack kommer ikke av seg selv. Anonymkode: 0b3ce...3f8 Trenger ikke ødelegge livsstilen når man bare kan stikke ned på bare ved 03-tiden for å hente damer , uten å bruke masse på inngang og øl? Anonymkode: e0be2...c27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 21:21 #7 Del Skrevet torsdag kl 21:21 Og en vesentlig ting, det er godt mulig de kjenner hverandre fra før. Jeg avviste en mann i baren for en stund siden, så kom min mann som hadde vært ute med sine venner for å treffe meg og mine venninner, og for å gå hjem med meg. I det vi går ut sier mannen jeg avviste i det vi passerer ham hånlig "Jaha, det tok deg ikke mange minuttene å bli lysten på han der." Vi har vært gift i årevis, og har to barn sammen. Hva får deg til å tro at du vet alt om mennesker du ser? Dine konklusjoner kan være veldig feil. Anonymkode: 6cd17...1b6 7 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flintis Skrevet i går, 00:39 #8 Del Skrevet i går, 00:39 He, he, nå har jeg aldri hatt draget irl hverken som ung eller eldre, jeg måtte på internettet. Om kjekkasen er her eller der har ikke så mye å si. Jeg ga det vel opp litt en tid før internettet kom og tenkte vel jeg hadde liten verdi i livet som ikke fikk til sånt som mer primitive skapninger klarte. Om det er å være deprimert skal jeg ikke uttale meg om. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 01:29 #9 Del Skrevet i går, 01:29 Så mye uvanlig rare spørsmål som det er her inne for tiden. Kan lure på om det er en og samme person, gjerne et svært ungt menneske med litt "enkelt" syn på omgivelsene? Og en annen ting, jeg har sett ordet "gammel røy" bli brukt flere ganger i det siste. Å kalle andre mennesker slikt viser bare veldig mye om deg selv. Lær deg alminnelig folkeskikk og snakk sivilisert om andre. Anonymkode: cf5b9...c89 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 01:33 #10 Del Skrevet i går, 01:33 AnonymBruker skrev (4 timer siden): De kan komme henslengt inn på baren kl 03.00 og dra med seg hvilken som helst dame hjem bare ved å stå i døra og blunke litt? Anonymkode: e0be2...c27 Og til deg. Det er ikke sånn at "hvilken som helst dame" blir med en fremmed hjem fordi "han står i døra og blunker". Hvis du tror det, har du ikke vært mye ute blant folk. Dessuten, den dama som finner det lurt å bli med noen hjem på den måten du beskriver, hun er neppe den dama som menn flest ønsker å ha så mye med å gjøre, så den deppingen tror jeg blir kortvarig. Anonymkode: cf5b9...c89 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meowmere Skrevet i går, 01:55 #11 Del Skrevet i går, 01:55 Den som kan få hvem som helst sjekker ikke opp klokka 3 på natta. Det er de som sliter som gjør det. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 03:52 #12 Del Skrevet i går, 03:52 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Så mye uvanlig rare spørsmål som det er her inne for tiden. Kan lure på om det er en og samme person, gjerne et svært ungt menneske med litt "enkelt" syn på omgivelsene? Og en annen ting, jeg har sett ordet "gammel røy" bli brukt flere ganger i det siste. Å kalle andre mennesker slikt viser bare veldig mye om deg selv. Lær deg alminnelig folkeskikk og snakk sivilisert om andre. Anonymkode: cf5b9...c89 Kan være det er en som har litt store utfordringer? 🤷 Anonymkode: bcd2f...2a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 05:19 #13 Del Skrevet i går, 05:19 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kan være det er en som har litt store utfordringer? 🤷 Anonymkode: bcd2f...2a4 Ts her, har verken kalt noen gammel røy eller laget 1000vis av tråder om temaet. Ordene jeg har brukt er "eldre mann", " ung kjekkas" og "dame". Du kan velge selv hvilken katogori du går under. Anonymkode: e0be2...c27 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 05:22 #14 Del Skrevet i går, 05:22 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ts her, har verken kalt noen gammel røy eller laget 1000vis av tråder om temaet. Ordene jeg har brukt er "eldre mann", " ung kjekkas" og "dame". Du kan velge selv hvilken katogori du går under. Anonymkode: e0be2...c27 Dette var ikke til deg spesielt, mer KG på generell basis. Jeg lar meg ikke kategorisere... Anonymkode: bcd2f...2a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-jk- Skrevet i går, 13:34 #15 Del Skrevet i går, 13:34 AnonymBruker skrev (16 timer siden): De kan komme henslengt inn på baren kl 03.00 og dra med seg hvilken som helst dame hjem bare ved å stå i døra og blunke litt? Anonymkode: e0be2...c27 Nei, har selv ingen interesse av ONS så det tenker jeg ikke noe om. De får holde på med slikt de som får noe ut av det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet i går, 13:49 #16 Del Skrevet i går, 13:49 (endret) AnonymBruker skrev (17 timer siden): De kan komme henslengt inn på baren kl 03.00 og dra med seg hvilken som helst dame hjem bare ved å stå i døra og blunke litt? Anonymkode: e0be2...c27 Det er nok av yngre menn som misunner disse "kjekkasene" også. Skjønner ikke hvorfor du bare spør eldre menn. Endret i går, 13:54 av askjiir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:04 #17 Del Skrevet i går, 14:04 De damene som er å plukke opp så sent på natta ville jeg ikke tatt i med vernehansker og intravenøs penicillin engang, så velbekomme. Som "eldre" mann synes jeg mest synd på de kjønnsrolleforvirra gutta som ser ut til å slite med å etablere et langvarig forhold hvor de blir verdsatt. Alt er bare bruk og kast og datingkulturen er helt syk. Klamydia er den nye folkesykdommen og "frigjorte" damer ligger med flere menn i løpet av en uke enn det deres eldre søstre gjorde i hele ungdomstiden. Det tok meg bare noen få måneder med rolig dating før jeg traff en fantastisk dame på min egen alder. Takk og lov. Anonymkode: 5d39b...ce8 1 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:36 #18 Del Skrevet i går, 14:36 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Trenger ikke ødelegge livsstilen når man bare kan stikke ned på bare ved 03-tiden for å hente damer , uten å bruke masse på inngang og øl? Anonymkode: e0be2...c27 De har vel litt høyere standard enn fulle damer med leppestiften i hele ansiktet etter å ha klina med hele klientellet. Fint at det er noen for alle da. Anonymkode: 0b3ce...3f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:37 #19 Del Skrevet i går, 14:37 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): De damene som er å plukke opp så sent på natta ville jeg ikke tatt i med vernehansker og intravenøs penicillin engang, så velbekomme. Som "eldre" mann synes jeg mest synd på de kjønnsrolleforvirra gutta som ser ut til å slite med å etablere et langvarig forhold hvor de blir verdsatt. Alt er bare bruk og kast og datingkulturen er helt syk. Klamydia er den nye folkesykdommen og "frigjorte" damer ligger med flere menn i løpet av en uke enn det deres eldre søstre gjorde i hele ungdomstiden. Det tok meg bare noen få måneder med rolig dating før jeg traff en fantastisk dame på min egen alder. Takk og lov. Anonymkode: 5d39b...ce8 2 kondomer er ikke nok😉 Anonymkode: 0b3ce...3f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:39 #20 Del Skrevet i går, 14:39 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Ts her, har verken kalt noen gammel røy eller laget 1000vis av tråder om temaet. Ordene jeg har brukt er "eldre mann", " ung kjekkas" og "dame". Du kan velge selv hvilken katogori du går under. Anonymkode: e0be2...c27 Du glemte eldre kjekkas, men så klart for unge menn er det sikkert vanskelig å forstå at livet fortsetter etter 35. Anonymkode: 0b3ce...3f8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå