AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden De kan komme henslengt inn på baren kl 03.00 og dra med seg hvilken som helst dame hjem bare ved å stå i døra og blunke litt? Anonymkode: e0be2...c27 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden Personlig så er jeg aldri i noen bar 03.00 så det vet jeg ingenting om. Som mann 55, så er det nok av eldre villige kvinner der ute så det jevner seg nok ut. Anonymkode: 0b3ce...3f8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Del Skrevet 3 timer siden Merkelig at de kan dra med seg hvemsomhelst når veldig mange kvinner ikke har hatt ons, eller har prøvd og forkastet slikt. Anonymkode: 6cd17...1b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Del Skrevet 3 timer siden Har jeg aldri opplevd eller hørt om. Er du ung kjekkas, eller kåt gammal røy ? @bullehurk kanskje ? Anonymkode: 76dc0...e2a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #5 Del Skrevet 3 timer siden Tror det er veldig få kjekkaser på barer kl 03.00, de surfer vel rundt på Tinder for å finne babes der. På natta sover de skjønnhets søvnen sin, slik at de er klare til vekttrening og proteiner dagen etterpå. Sixpack kommer ikke av seg selv. Anonymkode: 0b3ce...3f8 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #6 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Tror det er veldig få kjekkaser på barer kl 03.00, de surfer vel rundt på Tinder for å finne babes der. På natta sover de skjønnhets søvnen sin, slik at de er klare til vekttrening og proteiner dagen etterpå. Sixpack kommer ikke av seg selv. Anonymkode: 0b3ce...3f8 Trenger ikke ødelegge livsstilen når man bare kan stikke ned på bare ved 03-tiden for å hente damer , uten å bruke masse på inngang og øl? Anonymkode: e0be2...c27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #7 Del Skrevet 3 timer siden Og en vesentlig ting, det er godt mulig de kjenner hverandre fra før. Jeg avviste en mann i baren for en stund siden, så kom min mann som hadde vært ute med sine venner for å treffe meg og mine venninner, og for å gå hjem med meg. I det vi går ut sier mannen jeg avviste i det vi passerer ham hånlig "Jaha, det tok deg ikke mange minuttene å bli lysten på han der." Vi har vært gift i årevis, og har to barn sammen. Hva får deg til å tro at du vet alt om mennesker du ser? Dine konklusjoner kan være veldig feil. Anonymkode: 6cd17...1b6 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå