Gå til innhold

Blir du som eldre mann deppa når du ser hvor lett en yngre kjekkas kan si "være med hjem?" og damene svarer ja?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

De kan komme henslengt inn på baren kl 03.00 og dra med seg hvilken som helst dame hjem bare ved å stå i døra og blunke litt?

Anonymkode: e0be2...c27

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Personlig så er jeg aldri i noen bar 03.00 så det vet jeg ingenting om.
Som mann 55, så er det nok av eldre villige kvinner der ute så det jevner seg nok ut.

Anonymkode: 0b3ce...3f8

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Merkelig at de kan dra med seg hvemsomhelst når veldig mange kvinner ikke har hatt ons, eller har prøvd og forkastet slikt. 

Anonymkode: 6cd17...1b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har jeg aldri opplevd eller hørt om.  Er du ung kjekkas, eller kåt gammal røy ?  @bullehurk  kanskje ?

Anonymkode: 76dc0...e2a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tror det er veldig få kjekkaser på barer kl 03.00, de surfer vel rundt på Tinder for å finne babes der.
På natta sover de skjønnhets søvnen sin, slik at de er klare til vekttrening og proteiner dagen etterpå.
Sixpack kommer ikke av seg selv.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Tror det er veldig få kjekkaser på barer kl 03.00, de surfer vel rundt på Tinder for å finne babes der.
På natta sover de skjønnhets søvnen sin, slik at de er klare til vekttrening og proteiner dagen etterpå.
Sixpack kommer ikke av seg selv.

Trenger ikke ødelegge livsstilen når man bare kan stikke ned på bare ved 03-tiden for å hente damer , uten å bruke masse på inngang og øl?

Anonymkode: e0be2...c27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Og en vesentlig ting, det er godt mulig de kjenner hverandre fra før. Jeg avviste en mann i baren for en stund siden, så kom min mann som hadde vært ute med sine venner for å treffe meg og mine venninner, og for å gå hjem med meg. I det vi går ut sier mannen jeg avviste i det vi passerer ham hånlig "Jaha, det tok deg ikke mange minuttene å bli lysten på han der."

Vi har vært gift i årevis, og har to barn sammen. 

Hva får deg til å tro at du vet alt om mennesker du ser? Dine konklusjoner kan være veldig feil. 

Anonymkode: 6cd17...1b6

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...