AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden Har så sykt vondt i et ben. Burde nok ha Googlet før jeg tok Ibux men sånn ble det nå. Er dette farlig? Anonymkode: 002e1...3d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Har så sykt vondt i et ben. Burde nok ha Googlet før jeg tok Ibux men sånn ble det nå. Er dette farlig? Anonymkode: 002e1...3d7 Her ringer du 116 117 og ber om råd. Blødende magesår er en ting du kan få.. Anonymkode: c5dbc...bf9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rødstrupa Skrevet 3 timer siden #3 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Har så sykt vondt i et ben. Burde nok ha Googlet før jeg tok Ibux men sånn ble det nå. Er dette farlig? Anonymkode: 002e1...3d7 Sjekk alltid pakningsvedlegg FØR medisinbruk! Ring legevakt og få råd hjelp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Del Skrevet 3 timer siden Spurte tanta mi som er sykepleier, som sa at det går helt sikkert greit, men at hvis jeg spiser litt blir det mindre hardt for magen☺️ ts Anonymkode: 002e1...3d7 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #5 Del Skrevet 3 timer siden Ikke farlig. Begge er et NSAID, men du har tatt terapeutiske doser, og bivirkninger på magen ses evt først etter lengre tids bruk. De hemmer prostaglandinsyntesen, som er beskyttende for mageslimhinnen. Anonymkode: ffd9d...340 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 2 timer siden #6 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Har så sykt vondt i et ben. Burde nok ha Googlet før jeg tok Ibux men sånn ble det nå. Er dette farlig? Anonymkode: 002e1...3d7 Ikke med 4 timers mellomrom - Ibux og Voltaren er i grunn det samme, og det er helt greit å ta de med 4 timers mellomrom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #7 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Ikke farlig. Begge er et NSAID, men du har tatt terapeutiske doser, og bivirkninger på magen ses evt først etter lengre tids bruk. De hemmer prostaglandinsyntesen, som er beskyttende for mageslimhinnen. Anonymkode: ffd9d...340 Ikke farlig? Både dosen ts har tatt og svaret ditt er farlig. Anonymkode: c5dbc...bf9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå